Author Topic: Грабването  (Read 45397 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tihomir

  • Administrator
  • Слугуващ
  • *****
  • Posts: 2794
    • FellowshipBG
Re: Грабването
« Reply #45 on: October 31, 2007, 12:10:50 PM »
За двете пришествия и т.н. не сме твърдяли. Предполагам го казваш, тъй като около нас постоянно се говори за такива неща.

Иначе Откровение 20:1-2 пропускаш доста важни детайли в стих 3. Нека видим цялото:
[1] И видях, че слизаше от небето един ангел, който държеше в ръката си ключа на бездната и една голяма верига.
[2] Той улови змея, старовременната змия, която е дявол и сатана, и го върза за хиляда години,
[3] и, като го хвърли в бездната, заключи и |я| запечата над него, за да не мами вече народите, преди да се свършат хилядата години, след което той трябва да бъде пуснат за малко време.


Виждаме, че бездната тук става "затвор", а не "квартира". Виждаме, че "квартирантите" вече не се разпореждат сами, но Хазяинът на цялото творение се разпорежда със заповеди "иди, и той отива". Виждаш, че вече имаме "заключване" и "запечатване".

През това време (1000 години), народите няма да бъдат мамени. Сега в момента не виждаме това време. Не е вързан. Не е запечатан там. И все още мами народите, заради и което в момента пишем толкова много... заради измамите, които са размътили водата на чистото Божие учение.


И отговори Исус и рече им: Не за това ли се заблуждавате, понеже не познавате писанията нито силата Божия?

Josif

  • Изгонен
  • Посещаващ
  • *
  • Posts: 43
Re: Грабването
« Reply #46 on: October 31, 2007, 13:40:23 PM »
Виж, според мен не подхождаш с правилния тип мислене. Не може, според мен, да тълкуваме книгата Откровение с изрази, модели и примери като битовите "квартиранти", "хазяи" и т.н. Знам, че го казваш само като описание, но книгата Откровение е пълна с образи и събития, които не подлежат на нашата логика и бит.

Сигурен съм, че друга част от Словото ще ни даде разбиране върху този, за мен най-труден момент, от отисаните неща в тази книга. В момента го търся, защото и аз сега стигам до изводи, а нямам готови такива.

Това, което виждам за сега е че има голяма, макар и трудна за виждане, връзка между Откр20, Откр12, Дан.12. /и някои други отделни стихове/ Още се опитвам да я осъзная..

Но поне за сега в едно съм сигурен - съвпадениета са твърде много, за да изкарам цяла доктрина за 1000-годишно царство само от ЕДИН стих, и да удвоя нещата.
Разсъждавайки върху цялата картина не виждам смисъл от такова развитие, а знаеме, че всичко става с някаква цел.

Конкретно, за подчертаяните моменти:
За "ключа от бездната". В Откр.9:1 виждаме, че ключа от бездната се дава на "звезда паднала от небето на земята". Това е описанието използвано за свалянето на Сатана - и от Исус, и от Йоан. В Откр12 също виждаме, че сатана е свален, след което отива да воюва. В Откр. 9:1 виждаме как воюва - конници, изглеждащи еди-как-си. Разсъждавайки битово - кога сатана или падналата деница/звезда върна ключа? Въпреки, че аз такива аргументи не харесвам.

Православните, или поне с тези, с които съм разговарял, приемат именно тази теория, че сега са 1000-та години и че онзи ангел с ключа в Откр20 е образ на Исус, защото за Него само се казва, че "има ключовете на смърта и на ада" Откр1:18! Затова и го пишат с главна буква. Тов го давам самокато информация.

В Юда се казва:6. и че ангели, които не опазиха своето достойнство, но напуснаха собственото си жилище, - Той ги държи под мрак във вечни връзки за съда на великия ден;
Значи падналите ангели Бог ги държи сега в тъмница /мрак/ и вързани?!

Също се казва, че Христос дойде на тази земя, за да съсипе делата на дявола, след което каза, че го видял паднал.

Това са само варианти върху които е хубаво да се помисли преди да се дават категорични мнения, че да не говорим понякога и богохулни неща.

Зъ вързването, вече обясних, че духовно същество не може да се върже с въже или дори с верига. Но вероятно тук става въпрос за ограничаване на влъстта, забрана, да си вързан да не можеш да направиш нещо. И аз това го свързвам по някакъв начин с 2Сол., за "оня" който сега въздържа беззаконния да не се яви "несвоевременно". Защото ако сатана сега можеше да си прави каквото си иска щяхме да си жевеем в голямата скръб от 2000 години насам.

Да видим и още нещо от "двойната доктрина". Ако четем Откр20 последователно и приемеме общоприетата теория излиза, че Съда е след 1000-годишното царство, а не при Пришествието както пише в Мат.25 , поради което, както пише Петър, земята и каквото се върши по нея ще се стопят, тъй като са приготвени за огън! Т.е., за да обясним това трябва да имаме два Съда, два Славни Престола, два Армагедона и две унищожения на земята!?! А наздраве!

Що се отнася до "запечатването", казва се, че запечата над него, т.е. може да значе, че запечата небето, затвори му достъпа до небето, което се вижда в Откр.12.

Между другото, покрай вас започвам да виждам надежда да разбера поне малко двата най-трудни за разбиране стиха за мен, които биха могли и да се обяснят един друг. това са тези от 2Сол2:7 и Откр.20:3. :)

Като говорим за "мамене" и за зверове. Има змей, има и два звяра, има и антихрист. Трябва да е ясно за какво говорим. Има и блудницата Вавилон, която мами народите! Защо бъркаме тези неща?
Никъде не се казва, че Вавилон е Сатана.
В Откр виждаме, че когато змея е свален, той отива да воюва срещу земята и морето и...... излизат два звяра - един от земята и един от морето. На единия змуят дава властта си, а другия говори като змей. Трябва да правим разлика между духовни същества, антихристи-човеци, и нации и империи.

Ето още различни мнения. Откровение е книга на образите нали така?

Откр12:12 Затова, веселете се, небеса и вие, които живеете в тях. Но горко на вас, земьо и море, защото дяволът слезе у вас много разярен, понеже знае, че му остава малко време.

Ефес2: 1. И съживи вас, когато бяхте мъртви чрез вашите престъпления и грехове,
2. в които сте ходили някога според вървежа на тоя свят, по княза на въздушната власт, на духа, който сега действува в синовете на непокорството;
3. между които и ние всички сме живели някога в нашите плътски страсти, като сме изпълнявали волята на плътта и на помислите, и по естество сме били чада на гнева, както и другите.
4. Бог, обаче, Който е богат с милост, поради голямата любов, с която ни възлюби,
5. даже, когато бяхме мъртви чрез престъпленията си, съживи ни заедно с Христа (по благодат сте спасени),
6. и, като ни съвъзкреси, тури ни да седим с Него в небесни места, в Христа Исуса;

....... и ни избави от властта на тъмнината

Помните ли и това:
Ако Аз чрез Божия Дух изгонвам бесовете, то Божието царство е дошло върху вас (Мат.12:28)– това са Иисусовите думи.
Или как може да влезе някой в къщата на силния и да му ограби покъщнината, ако първо не върже силния? - тогава ще ограби къщата му.(Мат.12:29)

Искам да обърна специално внимание на няколко стиха. Ще започна с Марк 4:11:
И каза им: На вас е дадено да познаете тайната на Божието царство; а на ония, външните всичко бива в притчи.
Тук виждаме двуполюсно разделение на хора. От една страна са тези, на които е дадена тайната на Божието царство, а от друга – “ония, външните”. Какво означава да си външен? Отговора намираме в Йоан 15:6:
Ако някой не пребъде в Мене, той бива изхвърлен навън.
Това е и съдбата на Сатана, за когото Иисус казва:
Сега е съдба на този свят; сега князът на този свят ще бъде изхвърлен вън.
Това ни напомня за Откровение 20:2,3, когато Дяволът е хвърлен в бездната. Можем да намерим връзката межде “вън” и бездната, ада в немалко стихове: Матей 22:13:
Тогава царят рече на служителите: Вържете му нозете и ръцете, и хвърлете го във външната тъмнина; там ще бъде плач и скърцане със зъби.,
Матей 25:30:  А тоя безполезен слуга хвърлете във външната тъмнина; там ще бъде плач и скърцане със зъби.,
Матея 8:12: а чадата на царството ще бъдат изхвърлени във външната тъмнина; там ще бъде плач и скърцане със зъби.,
Лука 13:25-28: след като стане домакинът и затвори вратата, и вие като останете вън, почнете да хлопате на вратата и да казвате: Господи отвори; а Той в отговор ви каже: Не ви зная откъде сте..... Там ще бъде плач и скърцане със зъби, когато видите Авраама, Исаака, Якова и всички пророци в Божието царство, а себе си, изпъдени вън.

Бог, обаче ни обещава вечен живот вътре в Христа:
Който победи, ще го направя стълб в храма на Моя Бог; отгдето няма вече да излезе вън (Отк. 3:12).
Виждаме как се преплитат двете понятия “външен” – за някой в ада и някой неприел Христа. Говорим едновременно за нещо бъдещо и за нещо настоящо. Както при възкресението и царството. И не на последно място нека не забравяме, че Божието Царство е провда, мир и радост в Святия Дух.

ПП: Все още нямам категорично мнение за Откр20, но за мен Гог и Магог са Армагедон и всичко останало трябва да е в синхрон с това. Вие какво мислите? Ама по стиховете.;)

small axe

  • Слугуващ
  • *******
  • Posts: 901
Re: Грабването
« Reply #47 on: October 31, 2007, 19:33:19 PM »
Хм!Ако сатана е вързан или с отнета власт как така наблюдаваме един толкова омаян и измамен свят около нас.Незнам си колко култа , лъжеучения и тн. , обществото лека полека деградира и откъсва от себе си дори желанието за познание на Бога.Децата които растат са нещо страховито като манталитет , мислене , те са точно подобни на описаните от ап.Петър .
Ако той е вързан то тогава ние живеем в милениума , сега че се говори само на едно място конкретно за него ок , ама се говори ясно .Къде наблюдаваме вълк да яде с агне?Аз разбирам това буквално.Милениумът е време на тотално управление на Исус , тотално!Светът днес не е под това управление доколкото аз наблюдавам събитията.Ако грабването и скръбтта вече са се случили в миналото , при падането на Ерусалим през 70 г сл.Христос , какви свидетелства имаме за антихрист по енези времена? Няма никой който да е вършел такива знамения и чудеса че чак да направи да падне огън от небето .... няма такъв , нерон е бил някакъв не с разсъдъка си човек който е вършил ужасни неща , но той не е извършил нищо от това което се говори за антихр. в Откровението.

Josif

  • Изгонен
  • Посещаващ
  • *
  • Posts: 43
Re: Грабването
« Reply #48 on: October 31, 2007, 22:52:05 PM »
Така... мисля, че мога да отговоря.
Първо за сегашния свят. Света деградира. Това, както и сам казваш, е описано на много места - какви ще бъдат хората в последно време. Също е описано, че има лъжи и лъжеучения още от времето на апостолите. Дори е казано, че има и антихристи. Казано е също, това, което повтарям за незнам кой път, че беззаконието и сега действа, но в определени граници. Ако не можете да си ги представите /това, че беззаконието сега има граници/ просто мислено сравнете сегашната обстановка с обстановката на Голямата скръб, където дявола ще се развихри... и ще видите колко е ограничен той сега.

"Милениума".
Искам да ми покажете поради каква причина стиховете за вълка и агнето се приписват към 1000-годишното царство?! Аз не виждам такава причина!
За вълка и агнето се споменава в Исая11 и Исая65. В Исая 11 от контекста е трудно да се извади извод дори, че се говори за времето на/около Пришествието, дори и да е така, защото се описват раждането на Христос, а после се говори за неща свързани с различни нации. 
В Исая 65, обаче, виждаме, че същата вметка за вълка и агнето е датирана за времето на "новото небе и новата земя"!
Ако сега погледнем Откровение20 и 21 ще видим, че "1000-годишното царство" е описано ПРЕДИ новото небе и новата земя. Същото нещо потвърждава и ап. Петър като казва, че очакваме ново небе и нова земя в която да живее правда и то веднага след пришествието, денят Господен, който ще унищожи тази земя :
12. като очаквате и ожидате дохождането на Божия ден, поради който небето възпламенено ще се стопи, и стихиите нажежени ще се разложат!
13. А според обещанието Му очакваме ново небе и нова земя, в която да живее правда.


Така че, стихът за "Милениум" и "1000-годишно царство" си остава само на едно място и не е свързан с картината за "вълка и агнето"!

Ако греша с това твърдение, чакам много бързо някой да ме поправи.



small axe

  • Слугуващ
  • *******
  • Posts: 901
Re: Грабването
« Reply #49 on: November 01, 2007, 01:43:27 AM »
Трябва още да се мисли , но ми прави впечатление че слагаш сякаш голямата скръб след милениума някак си това виждам в твоя пост.За този които сваля чак огън от небето имаме ли някакви свидетелства в миналото?Сега за агнето и вълка , ти как смяташ за какво се говори там тогава , за новото небе и земя ли ?Може и така да е , а може и за двете, защото и двата периода тоест един период и вечното състояние са под Христовото управление.Но всъщност ти смяташ че милениума(ът като понятие е нещо съвсем различно от буквалното тълкувание което му отдаваме така ли?Ако е така  , какво точно означава той според теб . И кой е този антихрист , аз в миналото не го виждам?

Josif

  • Изгонен
  • Посещаващ
  • *
  • Posts: 43
Re: Грабването
« Reply #50 on: November 01, 2007, 02:50:05 AM »
Значи, и аз в движение търся, въпреки че си имам някакви представи и разбирания, но сега се задълбочих повече по темата с милениума.
Да, в този ред на мисли, до сега последователността е следната. Сатана бива пуснат да мами народите, по което време е скръбта и после следва армагедон заедно с Господнето пришествие. Т.е. Скръбта е по времето където се казва, че дявола трябва да бъде пуснат "за малко време". Това излиза вследствие, на това че Гог и Магог са препратка към Армагедон. В противен случай или има две войни, които много си приличат или Армагедон е след "1000-годишното царство".
Когато аз разглеждам книгата Откровение, я разглеждам като последователност от картини, т.е. ако мога така да кажа - паралелни образи. А не последователно по хронология. Искам да кажа, че в Откровение виждам много едни и същи събития и образи описани по /малко/ различен начин. Затова времето на Грабването може да се намери хронологично на много места описано в Откровение. Вече писах за това.

Не съм казал, че скръбта или антихрист са били в миналото, напротив. Тук изложената теория описва, че скръбта е след:
 "8. Още и това нещо да не забравяте, възлюбени, че за Господа един ден е като хиляда години, и хиляда години като един ден.
9. Господ не забавя това, което е обещал, според както някои смятат бавенето, но заради вас търпи за дълго време; понеже не иска да погинат някои, но всички да дойдат на покаяние.
10. А Господният ден ще дойде като крадец, когато небето ще премине с бучение, а стихиите нажежени ще се стопят, и земята и каквото се е вършило по нея ще изчезнат.
"

За вълка и агнето. Всичко там ми звучи странно и нямам твърдо мнение, защото се говори хем за хора живеещи много дълго, хем за ново небе и нова земя... и хем за смърт на тези хора... което не мога да си го обясня. Но и това е странична тема, тъй като не виждам никаква пряка връзка нито с Грабването, нито с някакви 1000 години.

Ще се опитам да го обясня пак: Ако ние сега царуваме с Христос, то ще дойде време, когато това царуване ще свърши, Сатана ще бъде пуснат да мами народите и да ги събира за "войната във великия ден на Божия гняв." Т.е. Откровение 20 описва нещата изцяло -от началото до края.

Ще ви покажа и един може би не много популярен и очевиден факт.
Името Христос или Исус се употребява само до завръщането на Божия Син. След това Той идва с името БОЖИЕТО СЛОВО! И повече не се използва името Исус Христос.

СЕГА царуваме с Христа, след това идва ЕДИН с бели дрехи и на бял кон, в облаци, Чието име е Божието Слово! Това, макар и косвено, е още едно доказателство, че "1000-годишното царуване" С ХРИСТОС, не е след Пришествието.

Watchman

  • Administrator
  • Слугуващ
  • *****
  • Posts: 3337
Re: Грабването
« Reply #51 on: November 01, 2007, 04:58:51 AM »
Josif защо си мислиш, че коментари от рода на "ми не знам, не ми е ясно, много странен пасаж, не е ясен контекста" и прочие ти дават право да отхвърлиш учението на даден пасаж само и само да лансираш едно небиблейско учение, че милениума бил сега и сега сме царували с Христос?

Човек за да говори по тези въпроси трябва първо да е наясно с това КАКВО Е БОЖИЕТО ЦАРСТВО, ама за целта трябва да се познават заветите и обещанията към патриарсите и Израел.

Библията ясно казва, че хилядата години започват СЛЕД ПЪРВОТО ВЪЗКРЕСЕНИЕ Откр. 20:4,5 Значи според тебе възресението е вече станало? Забрави ли предупреждението на апостол Павел към Именей и Филет:

2Ti 2:16  А отдалечавай се от скверните празнословия, защото те ще отиват още по-далеч в нечестие,
2Ti 2:17  и учението на такива ще разяжда като живеница; от които са Именей и Филет,
2Ti 2:18  които се отстраниха от истината, като казват, че възкресението е вече станало, та събарят вярата на някои.


Между тези двамата еретици ли искаш да се наредиш? По добре се успокой и изследвай Писанията преди да си мислиш, че можеш да поучаваш хората, след като основни и елементарни неща пропускаш и не са ти ясни!
 
Ez 3:17  Son of man, I have made thee a watchman unto the house of Israel: therefore hear the word at my mouth, and give them warning from me.

Is 21:6  For thus hath the Lord said unto me, Go, set a watchman, let him declare what he seeth.

Josif

  • Изгонен
  • Посещаващ
  • *
  • Posts: 43
Re: Грабването
« Reply #52 on: November 01, 2007, 10:53:47 AM »
Възпитано е преди да нападаш някого, да си информиран, за да не се излагаш. С цялото ми уважение, Watchman , но аз съм казал защо, показал съм стихове, и ако си прочел какво съм написал нямаше да напишеш този коментар. Защото с него, ти сложи павел и всичките му послания като еретични. Защо не прочетеш коя да е част от пъсланието към Ефесяните, за да разбереш какво съм написал, или може би това е еретично послание?!

Също така, оставам с впечатление, че ти си наясно със всяка една част от словото, явно няма и на какво ново да се научиш, ти си знаеш всичко.  Да, но аз не знам, и си признавам. Има неща, които още ми си откриват, още търся, докато се усъвършенствам. Там където съм казал че не го разбирам е за една част от Писанието, която няма нищо общо с разискването тук. Но от коментара ти ми става ясно, че явно има хора, които четат само "фрапантните изрази", и не разбират какво пиша, жалко.

Остани със мир.

 

Josif

  • Изгонен
  • Посещаващ
  • *
  • Posts: 43
Re: Грабването
« Reply #53 on: November 01, 2007, 10:57:51 AM »
Или според теб ще има две вързкресения след като Христос се върне?
Ще бъдем видоизменени и два пъти ще възкръснем?!!? Явно имаме още един привърженик на "двойното учение".

А може би и Исус е еретик, заради изказването си в Йоан5:25!?

Казах ви, внимавайте какво пишете, да не станем богопротивници.

Watchman

  • Administrator
  • Слугуващ
  • *****
  • Posts: 3337
Re: Грабването
« Reply #54 on: November 01, 2007, 13:18:00 PM »
Първо това че си показал стихове не означава, че не им придаваш абсурдни значения. (Като например, че стиха където се казва че за Господа един ден е като 1000 години и 1000 години като един ден, означавало, че 1000 години означавали неясен период. Ни най малко! Означава ТОЧНО това което пише, а не неясен период, а напротив много ЯСЕН прериод.)

Второ това, че твърдиш, че даден пасаж не се отнася до Божието царство не означава, че не се отнася, именно затова ти напомних, че не ти е ясно Царството какво представлява, каква му е целта и прочие.

Трето опита ти да се скриеш зад Йоан 5:25 няма да мине. Защото там е написано ясно:

Joh 5:25  Истина, истина ви казвам, иде час, и сега е, когато мъртвите ще чуят гласа на Божия Син, и които го чуят ще живеят.
Joh 5:26  Защото, както Отец има живот в Себе Си, също така е дал и на Сина да има живот в Себе Си;
Joh 5:27  и дал Му е власт да извършва съдба, защото е Човешкият Син.
Joh 5:28  Недейте се чуди на това; защото иде час, когато всички, които са в гробовете, ще чуят гласа Му,
Joh 5:29  и ще излязат; ония, които са вършили добро, ще възкръснат за живот, а които са вършили зло, ще възкръснат за осъждане.


В Йоан 5:25 Исус говори за духовно мъртвите, който оживяват чрез благовестието, а в 5:28 за възкрението на мъртвите, при което телата се обличат във нетление. За първото се казва, че вече е сега, а за второто че ИДВА, сиреч че не е станало.

Посланието към Ефесяните говори за духовно съвъзкресяване с Христос чрез приемане на Благовестието и вяра в Христос. Това няма нищо общо с възкресяването на телата. Именно Павел ясно казва, че възкресението (на телата) не е станало, и който твърди това е отстранен от Истината и еретик.

Колкото и да не ти харесват Божиите думи в Откровение те са там и разобличават цялата ти теория:

Rev 20:4  И видях престоли; и на тия, които бяха насядали на тях, бе дадено да съдят; видях и душите на ония, които бяха обезглавени поради свидетелствуването си за Исуса, и поради Божието слово, и на ония, които не се поклониха на звяра, нито на образа му, и не приеха белега на челото си и на ръката си; и ТЕ оживяха и царуваха с Христа хиляда години.
Rev 20:5  Другите мъртви не оживяха докле не се свършиха хилядата години. Това е първото възкресение.
Rev 20:6  Блажен и свет е оня, който участвува в първото възкресение; над такива втората смърт не ще има сила; а те ще бъдат свещеници Богу и на Христа и ще царуват с Него хиляда години.


Тук хронологията е ясна:

1. Определена група от хора са повярвали в Благовестието и в Исус т.е са духовно съживени.
2. Тази група от хора свидетелства за Исус и се покорява на Божието Слово.
3. Идва Антихрист и настъпва царството на Звяра, като задължава поставянето на белег. Същите тези хора отказват да приемат белега и и да се поклонят на звяра и биват убити.
4. Убитите и починалите в Христос възкръсват физически с нетленни тела и ТОГАВА царуват с Христос 1000 години (това е Господния Шабат, Събота, денят за Почивка, седмия ден, денят Господен, именно защото за Господа 1000 години са ТОЧНО 1 ден, а не неопределено количество дни, и 1 ден е ТОЧНО 1000 години, а не неопределено количество години). Това е ПЪРВОТО физическо възкресение. След като има първо трябва да има ПОНЕ и второ.
5. След 1000-та години възкръсват "ОСТАНАЛИТЕ МЪРТВИ" за да бъдат съдени пред Големия Бял престол.

Тези неща са пределно ясни и могат да бъдат разбрани и от малко дете четейки този текст. Библията ясно учи, че има две възкресения, едно на праведни и едно на неправедни. Едното преди 1000-та години и другото след 1000-та.

Според твоята теория Антихриста и Звяра са дошли ПРЕДИ възкресението, и понеже за тебе тука ставало въпрос за духовно възкресение а не физическо, което духовно възкресение е чрез вярата в Благовестието, значи Звяра и Антихриста са дошли преди някой да се е новородил чрез Благовестието. После без да вярва в Исус свидетелства за Исус (понеже ако вярва в Исус ще е чул гласа Му и ще е оживял от мъртвите според Йоан5:25). После бива убит заради Исус без дори да е чул гласа Му и да се бил съвъзкресен с Него (Защото според горния пасаж възкресението е едва СЛЕД тия събития).... списъка с абсурди от твоето учение е безкраен!

В Откровението периода от 1000 години е споменат най-малко ТРИ ПЪТИ а не един път! При три повторения да се твърди, че нещото било неясно е най-малкото невежо ако не и недобронамерено.

По времето когато Йоан записва Откровението вече имаме около 60-70 години през които хора се спасяват и новораждат чрез Благовестието. Апостол Павел вече отдавна е написал към Ефесяните че ВЕЧЕ са съвъзкресени с Христос. И по твоята логика те ВЕЧЕ ТРЯБВА да царуват, сиреч да е станало възкресението от Откр 2:4. Обаче в Откр. 2:6 много ясно е записано, че това събитие за царуването и свещенодействането с Христос е В БЪДЕЩЕ ВРЕМЕ!

Писанието е изключително ясно за този който чете внимателно какво ТОЧНО е записано. Ти обаче си пример за човек който си е навил нещо, че именно него иска да изкара че пише и потъпква ясните текстове само и само да си докаже теорията, която си е харесал.

Аз не само разбирам какво пишеш, но и виждам духа с който пишеш и мога да ти кажа, че се намираш в сериозна опасност за душата си! Време е да отрезнееш и да се събудиш от това опиянение.

Бих призовал светиите, които четат тия редове да се помолят за тебе.
Ez 3:17  Son of man, I have made thee a watchman unto the house of Israel: therefore hear the word at my mouth, and give them warning from me.

Is 21:6  For thus hath the Lord said unto me, Go, set a watchman, let him declare what he seeth.

Josif

  • Изгонен
  • Посещаващ
  • *
  • Posts: 43
Re: Грабването
« Reply #55 on: November 01, 2007, 22:38:23 PM »
Айнщайн добре е казал: "Две наща на света са безкрайни - вселената и човешката глупост, но за вселената не съм сигурен."

Слушай Watchman или както си там. Не ми харесва тона ти. Не пиша тук, за да ме обиждат хора, които са достатъчно глупави да не разберат прости думи. Явно и този форум не се различава от всички останали.

От това, което си написал разбрах, че нищо не си разбрал, но ти и това не си разбрал. Спориш да неща, които и аз казвам, цитираш неща, които не си рабрал, но пък за сметка на това с достатъчно количество негативно отношение. Ако иска някой да се моли за мен, нека заповяда, ако и "духът ми" на някого му пречи, нека пак заповяда. Само че глупостта не се прикрива с гняв.

Разумният човек, когато не е разбрал пита, а не спори.

Това, което си написал е повече от смешно. Ти сам си противоречиш. Как може да пишеш това:

Joh 5:28  Недейте се чуди на това; защото иде час, когато всички, които са в гробовете, ще чуят гласа Му,
Joh 5:29  и ще излязат; ония, които са вършили добро, ще възкръснат за живот, а които са вършили зло, ще възкръснат за осъждане.


и да твърдиш, че праведните ще възкръсват отделно от неправедните?!!!???!?? Това си е сериозно раздвоение на личността!

Или изменени и неизменени ще живеят заедно, така ли? И къде ще живеят? На изгорената и стопена земя в Господния ден? Там ли? Аман от умници.

Ето твоите коментари:

"Библията ясно учи, че има две възкресения, едно на праведни и едно на неправедни"

По-добре си смени библията и намери малко дете.

За останалите глупости които си написал изобщо няма да обяснявам, защото нищо от това, което твърдиш там не съм казал, но виждам, че нищо и не си разбрал. Като съвет само ще ти кажа да помислиш върху притчата за цялодневното наемане на роботници, за която споменах.

Чета, че "виждаш" духове, браво. Жалко само, че подобно отношение ме кара да изляза от добрия тон, с който имах желание да пиша в този форум. А относно "опиянението ми" - Наздраве!

Watchman

  • Administrator
  • Слугуващ
  • *****
  • Posts: 3337
Re: Грабването
« Reply #56 on: November 01, 2007, 23:03:21 PM »
Доколкото разбирам от опита ти с "другите" форуми явно всички на този свят са глупави освен тебе самия.

Това обаче е публичен форум и кой е глупав и кой не разбира се вижда ясно от написаното и четящите ще разберат. Ето защо ще оставя написаното от тебе за да бъде за назидание и за пример за несмислено поведение и за болно и извратено подхождане към ясния текст на Писанията.

От Откр. 20:4, и 5 се вижда ясно че възкресенията са повече от едно:

и те оживяха и царуваха с Христа хиляда години. Другите мъртви не оживяха докле не се свършиха хилядата години.

И тога го пиша заради четящите да разберат,а не за тебе.

А за тебе ще кажа, че добре се виждат плодовете на еретиците именно в характера им и поведението им. Извращаването на Писанията винаги води до извратено поведение и характер.
Ez 3:17  Son of man, I have made thee a watchman unto the house of Israel: therefore hear the word at my mouth, and give them warning from me.

Is 21:6  For thus hath the Lord said unto me, Go, set a watchman, let him declare what he seeth.

Tihomir

  • Administrator
  • Слугуващ
  • *****
  • Posts: 2794
    • FellowshipBG
Re: Грабването
« Reply #57 on: November 02, 2007, 09:31:26 AM »
Да допълня с 2 стиха:

[4] И видях престоли; и на тия, които бяха насядали на тях бе дадено да съдят; |видях| и душите на ония, които бяха обезглавени поради свидетелствуването |си| за Исуса, и поради Божието слово, и на ония, които не се поклониха на звяра, нито на образа му, и не приеха белега на челото си и на ръката си; и те оживяха и царуваха с Христа хиляда години.
[5] Другите мъртви не оживяха докле не се свършиха хилядата години. Това е първото възкресение.


И на друго място:
[16] Понеже сам Господ ще слезе от небето с повелителен вик, при глас на архангел и при Божия тръба; и мъртвите в Христа ще възкръснат по-напред;
И отговори Исус и рече им: Не за това ли се заблуждавате, понеже не познавате писанията нито силата Божия?

small axe

  • Слугуващ
  • *******
  • Posts: 901
Re: Грабването
« Reply #58 on: November 03, 2007, 20:51:36 PM »
  Да се не смущава сърцето ви: вервайте в Бога, и в мене вервайте.

   В дома на Отца моего много жилища има; ако да не бе така аз бих ви казал. Отхождам да ви приготвя место.

   И когато отида и ви приготвя место, ще дойда пак и ще ви взема при себе си, щото дето съм аз да бъдете и вие.

 
какво мислите за тези стихове в Йоан 14 глава.

Watchman

  • Administrator
  • Слугуващ
  • *****
  • Posts: 3337
Re: Грабването
« Reply #59 on: November 03, 2007, 21:49:23 PM »
Значи Исус в този пасаж говори за дома на Отца, в който има много обиталища.

Кой е дома на Отца?

Евр 3:6  а Христос, като Син, беше верен над Неговия дом. Неговият дом сме ние, ако удържим до край дръзновението и похвалата на надеждата си.

Божият храм са светиите, който като живи камъни се съграждат в духовен дом:

1Пe 2:5  и вие, като живи камъни се съграждате в духовен дом, за да станете свето свещенство, да принасяте духовни жертви, благоприятни на Бога чрез Исуса Христа.

Излиза че Божия дом, който Исус изгражда на небесата са новите възкресенски тела, които Той приготвя за светиите си. Апостол Павел потвърждава това:

2Кo 5:1  Защото знаем, че ако се развали земният ни дом, телесната скиния, имаме от Бога здание на небесата, дом неръкотворен, вечен.
2Кo 5:2  Понеже в тоя дом и стенем като ожидаме да се облечем с нашето небесно жилище,
2Кo 5:3  стига само, облечени с него, да не се намерим голи.
2Кo 5:4  Защото ние, които сме в тая телесна скиния, като обременени, стенем; не че желаем да се съблечем, но да се облечем още повече, за да бъде смъртното погълнато от живота.


Някои мислят, че небесното жилище е някаква страхотна къща или дворец от злато. Робъртс Лиардън например описваше в Рая някакви страхотни къщи с много удобни футьойли и прочие благинки. Но от горния пасаж небесното жилище е възкресенското тяло. И когато се върне Исус ще облече светиите си в тези вечни нетленни тела.
Ez 3:17  Son of man, I have made thee a watchman unto the house of Israel: therefore hear the word at my mouth, and give them warning from me.

Is 21:6  For thus hath the Lord said unto me, Go, set a watchman, let him declare what he seeth.