Author Topic: Сексът в брака  (Read 23017 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

byFaith

  • Съпричастен
  • ****
  • Posts: 205
Re: Сексът в брака
« Reply #45 on: January 15, 2010, 12:08:13 PM »
Иначе ако не оставяш поколение от половото си сношение, тогава го правиш единствено и само за удоволствие, а това никъде не е подкрепено в Словото.

Първо, от тебе ли зависи дали ще оставиш поколение или не? Представяш нещата все едно зачеването е във волята на човека и нищо повече. Само че не е така. Имаме не един и два примера в Словото.

Сега ако човек не иска да "остави поколение" и прави всичко възможно да го предотврати (с различни средства), това вече е себично и не е по Божията воля.

Кой ще възлезе на хълма Господен? И кой ще застане на Неговото свето място?
Оня, който е с чисти ръце и с непорочно сърце, Който не е предал на суета душата си, и не се е клел на лъжа.
Той ще приеме благословение от Господа, И правда от Бога на спасението си. (Псалом 24:3-5)

AxuToB

  • Изгонен
  • Посещаващ
  • *
  • Posts: 40
    • Бръснарят
Re: Сексът в брака
« Reply #46 on: January 15, 2010, 12:17:52 PM »
Иначе ако не оставяш поколение от половото си сношение, тогава го правиш единствено и само за удоволствие, а това никъде не е подкрепено в Словото.

Първо, от тебе ли зависи дали ще оставиш поколение или не? Представяш нещата все едно зачеването е във волята на човека и нищо повече. Само че не е така. Имаме не един и два примера в Словото.

Сега ако човек не иска да "остави поколение" и прави всичко възможно да го предотврати (с различни средства), това вече е себично и не е по Божията воля.



Така като гледам, мога да спра да пиша вече понеже всички въпроси които идват са получили отговор до момента. В един от постовете си говорих за това. Иначе съм съгласен със втората част на поста ти. Но обясни ми как може да имаш полово сношение и не се пазите от забременяване и да не забременееш рано или късно(освен при заключена отроба от Бог)? Демек ти потвърждаваш думите ми. Почнеш ли да се пазиш, ти явно не искаш в този момент на полово сношение да заченете детенце. А тогава с каква цел се прави? Ами да се изпита удоволствието.

И на предните няколко поста ще отговоря, когато имам тази възможност.

johnny

  • Допринасящ
  • *****
  • Posts: 293
Re: Сексът в брака
« Reply #47 on: January 15, 2010, 12:19:46 PM »
А относно това, кои неща са добри в сексуалните взаимоотношения на двама християни и кои не са подходящи и са извратени – това вече е друга тема и мисля, че не е затози форум.

Всъщност темата може да се развие, а не всички да обясняват на AxuToB. И за къде другаде, ако не в този форум.

Неща като мастурбация, орален секс, контрол над раждаемостта и т.н. може да се разискват, защото съм сигурен, че мнозина се питат.
Ако и да ме убие Той, аз ще Го чакам...

Мила

  • Посещаващ
  • **
  • Posts: 49
Re: Сексът в брака
« Reply #48 on: January 15, 2010, 12:31:48 PM »
johnny_fx - Да, може би си прав.

AxuToB  - вече се съмнявам, че разбираш това, което пишеш и това, което всички се опитваме да обясним. Усещането ми е, че наливаме от пусто в празно.
А това, че след първото ми изречение не си чел надолу написаното, говори много за теб.

Съгласна съм, че най-полезно е да не се пише директно на АхuТов, а да се развива темата, за да има полза за всички, които търсят Истината.


Всяка мъдра жена съгражда дома си.....

small axe

  • Слугуващ
  • *******
  • Posts: 896
Re: Сексът в брака
« Reply #49 on: January 15, 2010, 12:35:12 PM »
Темата може да се развие , но преди всичко е нужно основата да е правилна.А основното , виждам , че не се разбира от Жорo.Все пак не виждам защо да не се пише към него основно , понеже той именно повдигна темата , нали?

Ето един цитат от него:

Quote
Приятели, не казвам, че е грях секса в брака, но аз искам ние като Христова армия да изберем по-превъзходния път, да не робуваме на плътски страсти от всякакъв вид, а във всичко да сме силни!

първо кой е по превъзходния път , вземи и сам си прочети.Писано е 1 Кор 12 и 13 глава.
Сексът в брака , не е "робуване на плътските страсти" , когато разбереш това , а след него и останалото което се написа , едва тогава ми се струва възможно и удачно развиването на темата , както посочи Johny fx.

Tihomir

  • Administrator
  • Слугуващ
  • *****
  • Posts: 2794
    • FellowshipBG
Re: Сексът в брака
« Reply #50 on: January 15, 2010, 12:44:50 PM »
Всичкото объркване на AхиТоВ идва от това, че той не е вникнал как евреинът възприема всичко, което пише в Словото, а не гъркът.

Не случайно Словото е дадено от Бога чрез евреи, а не чрез гърци. Ако АхиТоВ прекара малко време да види кой е измислил разделението между "светско и религиозно" и между "духовно" (като нещо добро) и "телесно" (като нещо зло), би трябвало (надявам се) да се опомни.

Не случайно за първи път в посланията на апостолите (евреи) се появява предупреждението да се пазим от философиите на света, част от които са тези разбирания, за които писах тук. И щом го пише, трябва много да се внимава.

В Словото няма такова разделение (както споменах) и докато човек не разбере как мисли евреинът, а си мисли "облечен" в днешните философски религиозни принципи, нищо няма да разбере, колкото и да му се говори.

За евреинът това да си говориш с друг как да си засадиш нивата е угодно на Бога, докато за днешните християни това е светско. Но ако кажеш на днешния християнин "дай сега да се помолим да видим дали да садим картофи и моркови на едно място", ще се съгласи. Евреинът, който познава Писанията, ще каже "чакай малко, защо да ставам като Валаам, на който Бог му каза нещо и той пак взе да се моли дали може или не" — в Закона пише да не се сеят разнородни семена и готово! И така евреинът служи на Бога.

Затова е изключително важно да се види всичко това и да се вникне много внимателно.

Веднъж осъзнае ли човек това, ще бъде освободен от много много много преразсъдъци и ще види какво точно пише, а не каквото си мисли че пише, или каквото са му наливали в главата, че пише.

Затова стават такива големи неразбирания, защото не се познава контекста на това, което Бог е казал и защо го е казал. Хващат се 2 думи и хайде, това е и толкова. Ами другата част от Божиите думи? Ако някой прочете само пасажа, че еди кой си откраднал нещо и не прочете пасажа "не кради", тогава няма ли да стане точно същото лъжеучение, че "кражбата е добро"?
И отговори Исус и рече им: Не за това ли се заблуждавате, понеже не познавате писанията нито силата Божия?

Мила

  • Посещаващ
  • **
  • Posts: 49
Re: Сексът в брака
« Reply #51 on: January 15, 2010, 12:54:35 PM »
Съгласна съм, че това е коренът на проблема. Много често срещано е. Съвсем скоро убеждавах една млада, неомъжена жена, че ако остане у дома да изчисти къщата с майка си е нещо по-угодно на Бога, отколкото ако всеки ден ходи на събирания да се молят, гледат видео с "хваления", а домът й запустява и родителите й недоволстват. Но едното изисква разпъване на плътта, а другото не.
Всяка мъдра жена съгражда дома си.....

AxuToB

  • Изгонен
  • Посещаващ
  • *
  • Posts: 40
    • Бръснарят
Re: Сексът в брака
« Reply #52 on: January 15, 2010, 13:53:05 PM »
johnny_fx - Да, може би си прав.

AxuToB  - вече се съмнявам, че разбираш това, което пишеш и това, което всички се опитваме да обясним. Усещането ми е, че наливаме от пусто в празно.
А това, че след първото ми изречение не си чел надолу написаното, говори много за теб.


Сама се осъждаш от думите си. Ами ти самата не си прочела всички мои постове, а същевремено ми казваш, че много говорело за мен това, че не съм ти прочел целия пост. Ами тръгнала си да разсъждаваш върху неща, които не съм казал, защо да ги чета? Та за това и не прочетох до доло поста. Не се убиждай от факта, както и аз не се убидих, че и ти не четеш моите усърдно!


Прочети книгата Естир.Кажи ми, къде там се говори за основната цел според тебе , създаването на поколение?(което , разбира се е важно нещо , и следствие на любовта в семейството, и Божие благословение , но не е целта)
Все едно да кажеш че целта на Христовата смърт и възкресение е вечният ни живот.Това е една от целите , но друго основно нещо е единението ни с Него , познаването на Него , промяната ни чрез Него и в Него , посвещението ни на Него.Нещата са съвкупни.

...

Прочети Естир , и виж , проумей целта на писаното там , там има много неща.Има и единение , има и цел и тя не е непременно това което ти си мислиш за момента.

В книгата Естир виждам един езически владетел, който понеже Астин не му се покори, той я свали от първенството и! Естир, която става царица е на сила взета, но въпреки всичко е с цел поставена там и то да спаси народа си. Не мога да разбера, какво общо има всичко това с единението за което ти говориш? Или със половото сношение в брака? Аз не виждам Естир да е правила нещо от нейната воля, освен да влезне 2 пъти при царя докато Той е с първенците си за да измоли спасението на надора си. Друго нещо, което да извърши от волята си, не виждам!



Темата може да се развие , но преди всичко е нужно основата да е правилна.А основното , виждам , че не се разбира от Жорo.Все пак не виждам защо да не се пише към него основно , понеже той именно повдигна темата , нали?

Ето един цитат от него:

Quote
Приятели, не казвам, че е грях секса в брака, но аз искам ние като Христова армия да изберем по-превъзходния път, да не робуваме на плътски страсти от всякакъв вид, а във всичко да сме силни!

първо кой е по превъзходния път , вземи и сам си прочети.Писано е 1 Кор 12 и 13 глава.
Сексът в брака , не е "робуване на плътските страсти" , когато разбереш това , а след него и останалото което се написа , едва тогава ми се струва възможно и удачно развиването на темата , както посочи Johny fx.

Би ли ми конкретизирал, за кое по точно от 12-та и 13-та глава искаш да ми покажеш, понеже там се говори за много неща.

1 Коринтяни 7:5-6
5. Не се лишавайте един друг от съпружеско сношение, освен ако бъде по съгласие за малко време, за да се предавате на молитва, и пак бъдете заедно, да не би Сатана да ви изкушава чрез вашата невъзможност да се въздържате.
6. Но това казвам като позволение, а не като заповед.

По-превъзходния път е този: във всяко едно отношение да имаме контрол над плътта! И не си правя извода от стиховете в посланието към Коринтяните само. Сам Бог каза плодете се и се размножавайте... Направо ще ги обезлича тези стихове от толкова писане, както с много неща по църквите ни поради многократното им повтаряне без страхопочитание, че ТОВА Е СЛОВОТО НА ГОСПОДА!




Иначе ако не оставяш поколение от половото си сношение, тогава го правиш единствено и само за удоволствие, а това никъде не е подкрепено в Словото.


Ето това е тезата ти, която е погрешна. Половото взаимоотношение е част от цялостното взаимоотношение между две личности, които не са са само душа и дух, а са тяло, душа и дух. Тялото е част от личността на човека тук на земата. Удоволствието придружава половите взаимоотношения, чиято цел не е само поколението, а укрепване, съзидаването  и съхраняването на брака.


Опитваш се да ми кажеш, че тази половтото снушение е с цел: укрепване, съзидаване и съхранение на брака? Вижте как сами изкарвате наяве какво има във вас. ОСНОВАТА НА ТВОЯ БРАК НЕ Е ЛИ ХРИСТОС, колкото и полови контакти да имаш със съпруга си, в момента когато се скарате, товага земете да имате полово сношение за да се укрепят взаимоотношенията ви. То дори всяко желание за полови контакти ще се изпърят докато не се нормализират нещата между вас. Лелеее

Братя, ако въобще ме смятате за такъв, искам да ви помоля да не ме убиждате. До момента бях псевдодуховник, еретик, псевдохристиянин, заблуден, пубер и още какво ли не. Не си спомням да съм нагрубил някой с убидна дума. Има си Администратор, в момента, в който реши, че не ставам за тук може да ме блокира и проблемния човек си заминава. Ако искате да спра да пиша, може просто да ми кажете, нямам за цел да доказвам на всяка цена разбиранията си. Търсих размишление, уви...

AxuToB

  • Изгонен
  • Посещаващ
  • *
  • Posts: 40
    • Бръснарят
Re: Сексът в брака
« Reply #53 on: January 15, 2010, 14:05:48 PM »
Всичкото объркване на AхиТоВ идва от това, че той не е вникнал как евреинът възприема всичко, което пише в Словото, а не гъркът.

Не случайно Словото е дадено от Бога чрез евреи, а не чрез гърци. Ако АхиТоВ прекара малко време да види кой е измислил разделението между "светско и религиозно" и между "духовно" (като нещо добро) и "телесно" (като нещо зло), би трябвало (надявам се) да се опомни.

Не случайно за първи път в посланията на апостолите (евреи) се появява предупреждението да се пазим от философиите на света, част от които са тези разбирания, за които писах тук. И щом го пише, трябва много да се внимава.

В Словото няма такова разделение (както споменах) и докато човек не разбере как мисли евреинът, а си мисли "облечен" в днешните философски религиозни принципи, нищо няма да разбере, колкото и да му се говори.

За евреинът това да си говориш с друг как да си засадиш нивата е угодно на Бога, докато за днешните християни това е светско. Но ако кажеш на днешния християнин "дай сега да се помолим да видим дали да садим картофи и моркови на едно място", ще се съгласи. Евреинът, който познава Писанията, ще каже "чакай малко, защо да ставам като Валаам, на който Бог му каза нещо и той пак взе да се моли дали може или не" — в Закона пише да не се сеят разнородни семена и готово! И така евреинът служи на Бога.

Затова е изключително важно да се види всичко това и да се вникне много внимателно.

Веднъж осъзнае ли човек това, ще бъде освободен от много много много преразсъдъци и ще види какво точно пише, а не каквото си мисли че пише, или каквото са му наливали в главата, че пише.

Затова стават такива големи неразбирания, защото не се познава контекста на това, което Бог е казал и защо го е казал. Хващат се 2 думи и хайде, това е и толкова. Ами другата част от Божиите думи? Ако някой прочете само пасажа, че еди кой си откраднал нещо и не прочете пасажа "не кради", тогава няма ли да стане точно същото лъжеучение, че "кражбата е добро"?


Матей 16:2-3 
2. А Той им отговори: Когато се свечери, казвате: Времето ще бъде хубаво, защото небето се червенее;
3. а сутрин: Днес времето ще бъде лошо, защото небето се червенее намръщено. Вие знаете да разтълкувате изгледа на небето, а знаменията на времената не можете!

Разсъди въху това слово.


Приятелю, толкова си повърхностен. Не ми трябва да разбера как мисли евреинът, трябва да разберем как мисли Бог! Кога Бог благослови Адам и Ева, ами Ной, на който също каза да обладай земята, да се плоди и размножава. За какви евреи ми говориш по времето на Адам и Ева?

Хвани ми целия контекст на Словото и ми кажи къде пише, че половото сношение е за удоволствие, което твърдите повечето от вас. И ако намериш, кажи на всички да го погледнем и да разсъдим. Хвани ми целия пасаж с благословението на Бог към Адам и Ева и ми кажи контекста какво казва. Стига все едно и също повтаря без да отговаряш на въпроса ми.


Много се отклонихме от темата и това прерасна в личностен спор с мен. Пак ви казвам, ако няма да дискутираме градивно сам ще спра да пиша, не е нужно някой да ми се наложи на сила!

Поздрави!

Tihomir

  • Administrator
  • Слугуващ
  • *****
  • Posts: 2794
    • FellowshipBG
Re: Сексът в брака
« Reply #54 on: January 15, 2010, 14:34:32 PM »
Ти май не си чел как Исаак си играеше с жена си (за която беше казал, че му е сестра) и как някой забеляза това и веднага направи извод, че тя му е жена. Ако изследваш малко за отношението между мъж и жена в Библията ще видиш, че това е основание да се заключи, че този човек се сношава с тази жена. Това е също "познаване" или "сношение", за което говори Словото. Да не говорим, че пише, че юдеите бяха приели да не се сношават (или "общуват") със самаряните.

Ако познаваше Писанията щеше да знаеш, че е писано: "...Драго ми е, Боже мой, да изпълнявам Твоята воля...". А едно от нещата, с които Бог е благословил семейството е "плодете се и се размножавайте". И по-нататък виждаме, че Адам позна Ева като следствие от това благословение.

Не знам дали си чел как Израел ядеше и пиеше пред Бога с голяма радост. А какво да кажем за благословението "...и весели се с жената на младостта ти...".  Ами как в песен на песните пише, че царят въвежда своята си във вътрешните стаи и се веселят там?

Словото е дадено на този език и Бог така е избрал и има значение. Ако ще мислиш както мисли Бог, ще трябва да си наясно, че това, което самият Бог е дал на евреите (първо) го е дал с тяхното разбиране и никъде не е дал на философ Словото си. Нито някъде е употребил философията, която ти в момента употребяваш.

Философското мислене, което ти имаш, ти диктува да мислиш, че всяко нещо, което е различно от "духовните очи" или от "духовното обичане" и кой знае още какво, е "светско" или "плътско".

В Словото нито "светско" нито "плътско" се употребяват винаги в негативен смисъл и затова в Словото няма да намериш такива разлики и такива философски възгледи, с каквито си закърмен. Дори ако вземеш думата "църква" тя не винаги е употребена в положителен смисъл.

Всичко това, което чета от теб, ми говори, че си си наумил да си държиш на философската теория, обаче не познаваш Писанията или по-точно контекста на Писанията, защото ако търсиш "удоволствие от секса" в Библията, няма да го намериш, но ще намериш много места (както ти цитирах 2-3), в които се говори за радостта, която Бог е дал на човешките чада да се радват и относно сношението с жената на младостта си и относно храната и много други неща. Това е да изследваш Писанията — да вникваш в контекста с разбиране, а не да търсиш папагалски като в "Google" за думички.

Затова всички тук ти казват, че си в погрешен път. Явно не си чел Писанията достатъчно, за да твърдиш такива неща.

Моят съвет е да спреш да пишеш тук и да се смириш, защото си изключително горделив млад човек, който говори високомерно пред по-възрастни и семейни хора неща, които не само не са верни, но и с (лъжливо) убеждение, че са верни без дори да внимаваш в това, което ти пишат и то с цел да не погубиш душата си, а не да се "заяждат с теб".

Начинът ти на мислене със "заяждането" и "личните обиди" говорят за незрялост в характера ти, тъй като духовният човек отдавна е прескочил границата на "заяждането" и "личните обиди" и е умрял за собственото си "аз".

Прекарай малко повече време в изследване на Писанията и четене, тъй като с прибързаното си писане само изявяваш сърцето си и упорстваш в нещо, което ти самият не можеш да докажеш. Даже нещо повече — беше ти посочено от Словото какъв е проблемът на твоите размисли, но ти не прие.
И отговори Исус и рече им: Не за това ли се заблуждавате, понеже не познавате писанията нито силата Божия?

AxuToB

  • Изгонен
  • Посещаващ
  • *
  • Posts: 40
    • Бръснарят
Re: Сексът в брака
« Reply #55 on: January 15, 2010, 15:04:31 PM »
Битие 26:8-10.
  8. А след като беше преседял там дълго време, филистимският цар Авимелех, като погледна от прозореца, видя, че Исаак играеше с жена си Ревека.
  9. Тогава Авимелех повика Исаак и каза: Ето, тя наистина ти е жена; а защо ти каза: Сестра ми е? Исаак му отговори: Защото си казах: Да не би да бъда убит заради нея.
  10. И Авимелех каза: Какво си сторил с нас? Лесно можеше някой от народа да лежи с жена ти и ти щеше да ни навлечеш грях.

Според теб имаха полово сношение ли в част от играта, което да е някакъв вид заиграване. Не мога да разбера на къде биеш. А това, че царя ги е видял през прозореца и е познал, че това е игра между семейство наистината ли мислиш, че те са имали нещо повече като да речем полов контакт в това заиграване за да може едва ли не царя да си каже:"Ама тези не са брат и сестра!". И тази цялата сцена се разиграва там явно пред хорските очи?

Харесва ми това, че повечето се раздвижихте и почнахте да се пускат цитати, браво!


Поздрави!

Tihomir

  • Administrator
  • Слугуващ
  • *****
  • Posts: 2794
    • FellowshipBG
Re: Сексът в брака
« Reply #56 on: January 15, 2010, 15:09:31 PM »
След толкова много изписано се вижда, че "сношение" за теб е самият полов акт, което показва следното:
— не внимаваш в това, което беше изписано досега (което не само аз, но и другите забелязаха)
— мисленето ти е базирано на днешните философии и терминология (съдейки и по заглавието на темата и по значението, което ти даваш на "сношение")

Ако ще говориш за "сношение" според терминологията, която философите в наши дни са дали, по-добре си намери друг форум. Тук говорим за терминологията, която Словото дава, която ти явно не познаваш.

А това, че "сме почнали да пускаме цитати" отново показва колко внимателно си чел това, което са писали участниците. Много от нещата, които бяха написани, независмо, че не пишеше "1 Царе X:Y", бяха базирани на цитати от Словото. Но тъй като ти не познаваш контекста на Писанията, ти не можа да ги разпознаеш.

(Тук можеш да помислиш как Беряните изследваха дали това, което казваше Павел беше вярно, а в посланията на Павел има много съвети, които са от Писанията, или т.нар. "стар завет", обаче той не казваше винаги "това е от 1-во царе еди кое си")

Затова казах, че трябва да се поспреш, защото гледайки отношението и възрастта ти, знам, че няма да се оставиш някой да пише последен и да не си ти, въпреки, че не си прав.

Време е да седнеш и да почетеш повече.
И отговори Исус и рече им: Не за това ли се заблуждавате, понеже не познавате писанията нито силата Божия?

small axe

  • Слугуващ
  • *******
  • Posts: 896
Re: Сексът в брака
« Reply #57 on: January 15, 2010, 15:21:50 PM »
аз се извинявам на AxuToB , понеже , както и друг път ми се е случвало , искам да кажа книгата -"песен на песните " а казвам - "Естир"
Моя грешка , двете книги са много различни , незнам защо все я допускам!?!

Относно това кой е превъзходният път съм ти посочил къде да търсиш.Ти можеш да си решаваш други неща за превъзходни пътища , но това си е твоя работа.
Ако смяташ че да си останеш неженен е превъзходният път за тебе , така да е .Но това не значи че ще е по - доброто за някой друг.Надявам се ме разбра.

А иначе Павел в 12 и 13 глава на 1 Кор. посочва какво смята за превъзходното и като се прочете контекста се вижда, смятам че ти е ясно това.

AxuToB

  • Изгонен
  • Посещаващ
  • *
  • Posts: 40
    • Бръснарят
Re: Сексът в брака
« Reply #58 on: January 15, 2010, 16:05:44 PM »
аз се извинявам на AxuToB , понеже , както и друг път ми се е случвало , искам да кажа книгата -"песен на песните " а казвам - "Естир"
Моя грешка , двете книги са много различни , незнам защо все я допускам!?!

Относно това кой е превъзходният път съм ти посочил къде да търсиш.Ти можеш да си решаваш други неща за превъзходни пътища , но това си е твоя работа.
Ако смяташ че да си останеш неженен е превъзходният път за тебе , така да е .Но това не значи че ще е по - доброто за някой друг.Надявам се ме разбра.

А иначе Павел в 12 и 13 глава на 1 Кор. посочва какво смята за превъзходното и като се прочете контекста се вижда, смятам че ти е ясно това.

Tihomir, обясни му за евреина и гърка.

Като спомена Песен на Песните, сега си представи, че аз съм човек, на който трябва да обясниш какво се опитваш да кажеш. Обясни ми нещо по-конкретно за Песен на Песните, задай си въпроса. Няма да анализирам цялата книга заради теб, а и сигурно няма и да мога. Ти въобще как я разбираш тази книга, за човек ли се говори, за общност, която е представена като личност. Примерно в Езекил се говори за Оола и Оолива, като личности, но все пак това са образи на общности от хора. И там Бог сравнява тези хора с блудници. Дори: Езекил 23:3 Те блудстваха в младостта си; там бяха налягани гърдите им и там бяха стискани девствените им гърди. Би ли ми обяснил как Божието слово може да е толкова образно и същевремено дори и в книгата Песен на Песните да не се говори за сношение. Дори описанието на жена от Песен на Песните въобще не прилича на днешните жени. Корем като хамбар, пъп като обла чаша. Я разсъждавай върхи тези неща и ако имаш конкретен въпрос от Песен на Песните задай го и приложи пасаж върху, който да разсъдим. Аз съм почти сигурен, че дори не си направи труда да прочетеш цялата книга преди да си зададеш въпроса! А по спомени караш. Както и по инерция писа Естир, а не Песен на Песните


Поздрави!

Watchman

  • Administrator
  • Слугуващ
  • *****
  • Posts: 3273
Re: Сексът в брака
« Reply #59 on: January 15, 2010, 16:12:40 PM »
Quote from: AxuToB
Ако искате да спра да пиша, може просто да ми кажете...

Quote from: Tihomir
Моят съвет е да спреш да пишеш тук и да се смириш...

???
Ez 3:17  Son of man, I have made thee a watchman unto the house of Israel: therefore hear the word at my mouth, and give them warning from me.

Is 21:6  For thus hath the Lord said unto me, Go, set a watchman, let him declare what he seeth.