• Welcome to Братско общение в тревожни времена.
 

"Небето е съвсем реално" от Чу Томас

Започната от Siegeszug, Март 21, 2008, 15:57:47 PM

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Siegeszug

Някой чел ли е тази книга?
1 Петрово 4:14-15
14. " Блажени сте, ако ви опозоряват за Христовото име; защото Духът на славата и на Бога почива на вас от тяхна страна се хули, а от ваша страна се прославя.
15. Никой от вас да не страда като убиец или крадец, или злодей, или като такъв, който се бърка в чужди работи."

byFaith

Здравей, Siegeszug, и добре дошъл във форума.

Прегледах по разни книжарски сайтове каква всъщност е книгата, какво съдържа, макар по заглавието става ясно, че авторът описва някакво свръхестествено преживяване в нея. Тъй че не съм я чел. Четох обаче подобна книга навремето "Divine Revelation of Hell" ("Божествено откровение за ада") на Мери К. Бакстър. Бях тогава доста по-млад във вярата и беше потресаващо четиво. Не знаех да вярвам ли, да не вярвам ли на написаното. Сега като виждам описаните от Чу Томас преживявания, откривам удивителни еднаквости между двете книги. Най-вече един и същи дух, малко скандален, сензационен--едва ли не сега авторката ще ни каже неща, които досега никой не е знаел. Сякаш християните не знаят, че небето е "съвсем реално"; сякаш Писанията са недостатъчни, за да удостоверят тези неща, та трябва някой "пророк" да се яви и да ни ги "докаже".

Истината е, че твърде много подобни "пророчества" се появиха в днешно време, точно както е предсказано. Хората днес--непознали Бога--търсят всякакъв досег с духовното, посредством свръхестествени преживявания, знамения, изцеления, мистицизъм и какво ли не. Има търсене, а оттам нараства и предлагането. Всякакви "служения" се появиха, които правя шоу и пари от подобни неща, уж утвърждавайки с неоспорими, лично-изживяни доказателства Божието
Слово. Т.е. те--техните преживявания--са авторитета, по който да преценим кое е и истина и кое не. А това е много пагубно учение: че Словото е недостатъчно и трябва човек, издигайки своите чувства и преживявания във висш авторитет, да преценява истинността на Словото.

Затова и беше ужасен начинът, по който ми повлия тази книга на Бакстър, която четох. Тя разклати авторитета на Словото в сърцето ми и постави там човешки авторитет. Това съкруши духа ми и ме обърка. Не знаех вече какво да чета и търся тогава, на какво да вярвам. Ако това, което Бакстър пишеше беше истина, то тя едва ли не се превръщаше в пророк видял повече от всичките апостоли взети заедно. На вълната на емоцията купих и една друга нейна книга (колко съм бил жаден за такива ми ти работи). Но хвала на Бога, който ме изобличи за това и ме предпази от гибелни влияния. Писано е, "защото с вярване ходим, а не с виждане" (2 Кор. 5:7). Недостатъчно ли е свидетелството на Божия Син и Светия Дух, за да познаем Истината, цялата Истина?

Самото приемане на това свидетелство означаваше, че аз автоматично и безвъзвратно отварях вратата на сърцето си и за други такива учения, свидетелства, знамения, и т.н., които да определят "тесния път" към Божието царство за мене. Всичко това за сметка на--или добавено към--апостолското учение. За такъв случай пише апостол Павел: "Затова недейте съди нищо преждевременно, докле не дойде Господ, Който ще извади на видело скритото в тъмнината, и ще изяви намеренията на сърцата; и тогава всеки ще получи подобаващата нему похвала от Бога.  И това, братя, преносно приспособих към себе си и към Аполоса заради вас, за да се научите чрез нас да не престъпвате границата на писаното, да се не гордее някой от вас с един против друг" (1 Кор. 4:5-6). В моя случай, аз не бях претърсил Писанията да открия Истината със същата страст, с която четях "откровенията" на Катрин Бакстър. Защото второто беше лесно, лепкаво--не беше мъчно и изобличително четене. Намерението на сърцето ми не беше добро. Исках някакво "доказателство", някаква "скрита мъдрост и откровение", за да стана по-специален, да спасявам хора и т.н. Това беше изкушението, на което се поддадох.

Тъй че съветът ми е да се придържаш към здравото учение, което си чул в началото (ако си го чул), за да не го открадне сатана от сърцето ти (Евр. 2:1)--към Христовото евангелие и Божието Слово, в което да постоянстваш, за да израстваш в познанието на Бога, на правдата и истината, в любовта. "Бог е светлина и в Него няма никаква тъмнина" (1 Йоаново 1:5). Като сториш това, ще предпазиш от всякакви гибелни учения, както себе си, така и хората около тебе. Уповавай на Христа, на Неговото Слово, на Духа на Истината--а не на себе си. Божията благодат да бъде с теб.
Кой ще възлезе на хълма Господен? И кой ще застане на Неговото свето място?
Оня, който е с чисти ръце и с непорочно сърце, Който не е предал на суета душата си, и не се е клел на лъжа.
Той ще приеме благословение от Господа, И правда от Бога на спасението си. (Псалом 24:3-5)

Siegeszug

Благодаря за отговора.Аз съм на принципа: " Всичко изпитвайте;дръжте доброто..." 1 Солунци:5:21
Siegeszug
1 Петрово 4:14-15
14. " Блажени сте, ако ви опозоряват за Христовото име; защото Духът на славата и на Бога почива на вас от тяхна страна се хули, а от ваша страна се прославя.
15. Никой от вас да не страда като убиец или крадец, или злодей, или като такъв, който се бърка в чужди работи."

Tihomir

Аз подкрепям мнението на byFaith.

Само да вметна, че много четат стиха "всичко изпитвайте, дръжте доброто" като "всичко опитвайте, дръжте доброто" и отиват на места, в които никога не трябва да отиват.

Пази се да не те заблуди някой (както Господ Исус говори в Матей 13).

И отговори Исус и рече им: Не за това ли се заблуждавате, понеже не познавате писанията нито силата Божия?

Watchman

#4
Тази книга ми я показаха преди време да ме питат какво мисля. Прегледах я набързо и видях, че става въпрос за някаква жена на която "Бог и дал служение да танцува," като това призвание е свързано с определени свръхестествени преживявания.

Попрочетох някои от тези преживявания и описания на "отвъдното", както и описания на трансовете в които е изпадала тази жена. Нямах абсолютно никаквo свидетелство нещата които четях да имат нещо общо с Бога на Библията. По никой начин не ми хареса духа който лъхаше от написаното.

Препоръчах на хората да не се занимават с тази книга.
Ez 3:17  Son of man, I have made thee a watchman unto the house of Israel: therefore hear the word at my mouth, and give them warning from me.

Is 21:6  For thus hath the Lord said unto me, Go, set a watchman, let him declare what he seeth.

Joyssie

#5
Аз също горещо не препоръчвам тази книга!

Точно това "служение за танцуване", бунт против църквата и пастора, изместване на другите служения и поставяне на пиедестал на това "невероятно и специално служение от Духа"...и още куп бисери, съвсем лесно ти показват че всичко това няма нищо общо с Божия дух.
А, имаше също една уникална фраза на жената в книгата: "Проклет който не си дава десятъка!" (смятай!)

Наистина нечист дух лъхашe от тази книга, а колко християни се прехласват по подобни.... :|

IvanQS

Аз също я четох и ми се стори твърде егоцентрична.Самохвалното "смирение"мирише през цялото време,преживяванията са твърде специални и често досадни с повторенията си.
Псалми 91:14
Понеже той е положил в Мене любовта си, казва Господ, Затова ще го избавя; Ще го поставя в безопасност, защото е познал името Ми.

Sunshine

здравейте:)

Книгата е препоръчана от Йонги Чо и е достатъчно обилна рекламирана. с голямо желание си я купих и я изгълтах като топъл хляб, даже и 2 си бях поръчала, че да дам едната на някой. в момента се чудя защо не съм ги изхвърлила и двете още..

когато я четох ефекта който озъзнах беше двуяк: 1. силно желание да тръгна и да благовествам и 2. РЕВНОСТ

Заради първия исках да я препоръчам на всички около мен и я дадох и на пастора ми да я прочете. ама той и съпругата му ми обърнаха внимание на неща в нея които ..ами, бях игнорирала някак си докато четях заради по-ценното. като например прекалено фокусиране върху личността на Чу Томас, специалното й служение заради което самият Исус Христос я посещава всяка нощ и което се оказава просто някакъв танц...и т.н., не помня повечето.

Другото което ме замисли беше на Карандила когато една от жените които споделяха слово на молитва сутрин спомена за книгата и как "й е трудно да си признае, но душата й поревнувала". Същият ефект. Защо Исус не ми обръща такова внимание и на мен. Ужасно е. Кара те да се чувстваш като 3та ръка Божий син/дъщеря и си казваш искам и аз..
Книгата не издига личността на Исус Христос, а на Чу Томас. Не я четете.

Благословения:)
"Не оставайте на никого длъжни в нищо, освен един друг да се обичате, защото, който обича другия, изпълнява закона." (Рим 13:8)

Watchman

Интересно защо това, което един български пастор може да разпознае г-н Йонги Чо не може?
Ez 3:17  Son of man, I have made thee a watchman unto the house of Israel: therefore hear the word at my mouth, and give them warning from me.

Is 21:6  For thus hath the Lord said unto me, Go, set a watchman, let him declare what he seeth.

Sunshine



Това, което Йонги Чо пише в предговора, е книгата да се приеме като една опитност, не като доктрина. Но все пак силно я препоръчва. Не знам как става така. Но и той е човек:)

Аз лично се радвам когато по-зрял християнин ми покаже неща с които аз нямам опит и приемам на вяра. А в тази книга библейски издържаните моменти не са много..

благословения:)
"Не оставайте на никого длъжни в нищо, освен един друг да се обичате, защото, който обича другия, изпълнява закона." (Рим 13:8)

Joshua

Не съм чел тази книга, но преди десетина години прочетох подобна на нея. В нея автора споделя че пътувал от един щат до друг и в началото на пътуването си бил взет в небето, където му били показани различни неща, включително неговия любим стол в новата къща, която била построена за него. Четейки описанието му за небето установих, че то е изключително близко до това, на Елън Уайт с което съм запознат добре. Аз вярвам, че тези видения или опитности имат един и същи произход и когато ги равним с това, което апостолите Йоан и Петър казват можем да видим огромната разлика в липса на детайли, при апостолите и изобилие на детайли при тези претендиращи за Божествено откровение.

matsanovabg

книгата я четох с голям интерес.

после писах на Чу Томас и тя ми изпрати на английски диск с филм върху книгата.

Бог работи по различен начин с всеки човек и затова не трябва да пренебрегваме начина, по който Бог работи с Чу, т.е. с танците.

Така че да не бързаме да критикуваме и съдим хората. Само Бог е единствения съдия.

Има само един начин по който да разберем дали дадена книга или човек е от Бога - дали ни довежда до покаяние и ревност за Бога.

Tihomir

#12
Бог работи по един и същи начин с всеки човек и той е - познаване на Истината в Христос и освещение, без което никой няма да види Бога.

Бог работи по един и същ начин при благовестителите - говорене на истинското благовестие от мъже. Това се вижда в Словото. Днес това, че някой е решил да прави нещо друго ще го изправи пред Бога в съдния ден и ще видим какво ще отговори.

Препоръчвам да прочетеш следната тема:
Малко размисли относно християнската "евангелизационна" музика

Важно е да гледаме какво Бог прави и този пример да следваме и ние. Исус гледаше само това, което Бог правеше, въпреки очевидните понякога неща, които не искаше да прави, просто защото Бог не ги правеше.

Когато Бог започне да съди в Съдния Ден ще бъде твърде късно и затова имаме заповед да съдим справедливо вътрешните, докато външните Бог ще ги съди.

Критерият за това дали дадена книга е от човек или е от Бога не е дали ни довежда до покаяние и ревност за Бога.

По същия начин и критерият за това дали човек е от Бога не е това дали довежда до покаяние и ревност за Бога. Имало е много хора, които са проповядвали от партизанство и пак не са били от Бога. Имало е много хора и ще има все повече такива, които и чудеса ще вършат в името на Христос и пак ще бъдат от дявола, както пророкува Исус Месията.

Личният отклик и личната преценка е нещо изключително пагубно за един Божий човек и това никак няма да го доведе до Бога, но ще погине.

Единственият критерий дали нещо или някой е от Бога е Божието Слово и това дали това нещо или някой издържи на теста на Писанията. Личната преценка тук няма тежест, била тя и "покаяние" или "ревност за бога", тъй като "покаянието" е нещо, което продължава до края на живота, а самата "ревност за бога" я е имал и Павел, но не според правилното учение.


И все пак, тъй като този форум е подчинен на няколко скромни правила, препоръчваме първо да се представиш, както всички ние сме направили в темата Представяне, която е на първата страница на сайта.

И отговори Исус и рече им: Не за това ли се заблуждавате, понеже не познавате писанията нито силата Божия?

Watchman

ЦитатБог работи по различен начин с всеки човек и затова не трябва да пренебрегваме начина, по който Бог работи с Чу, т.е. с танците.

Преди всичко не трябва да пренебрегваме Писанията, които са единственото гарантирано свидетелство за Бога и Неговата воля и да не се подлъгваме по новости, за каквито Бог предупреждава, че в последно време човеците ще ги сърбят ушите.

ЦитатТака че да не бързаме да критикуваме и съдим хората. Само Бог е единствения съдия.

Точно така Бог е единствения съдия и ние само трябва да се съгласяваме с Неговите съдби. И когато БОГ ВЕЧЕ Е ОТСЪДИЛ за нещо в Писанието и ние се съгласяваме с него, то не ние сме съдии, а Бог и ако някой се противи на такова съдене се противи на самия Съдия със всичките последствия от това.

ЦитатИма само един начин по който да разберем дали дадена книга или човек е от Бога - дали ни довежда до покаяние и ревност за Бога.

Преди всичко трябва да се знае за кой Бог става въпрос. Дали за Бога на Писанията, на пророците и апостолите, на Йешуа от Назарет или за някой друг бог измислен от човешка традиция и учения. И чак когато изясним дали става въпрос за истинния Бог, тогава ще можем да преценим дали наистина дадено нещо води към покаяние спрямо истинния Бог или води до ревност спрямо лъже богове, които привидно носят името на Истинния.
Ez 3:17  Son of man, I have made thee a watchman unto the house of Israel: therefore hear the word at my mouth, and give them warning from me.

Is 21:6  For thus hath the Lord said unto me, Go, set a watchman, let him declare what he seeth.

IvanQS

1 Коринтяни 14 глава
6 Кажете сега, братя, ако дойда при вас и говоря непознати езици, какво ще ви ползувам, ако ви не съобщя или някое откровение, или знание, или пророчество, или поука?    
7 Даже бездушните неща, като свирка или гъдулка, когато издават глас, ако не издават отличителни звукове, как ще се познае това, което свирят със свирката или с гъдулката?    
8 Защото, ако тръбата издадеше неопределен глас, кой би се приготвил за бой?    
9 Също така, ако вие не изговаряте с езика си думи с някакво значение, как ще се знае какво говорите? защото ще говорите на вятъра.


Помогнете ми да разбера ,каква е поуката,знанието или откровението на тази книга?
Защото нищо здраво ,поучително или назидателно ,освен надути самохвалства не съм чел в тази книга.

Съдния ден ли да чакам?
Няма ли да е късно и много отровни лъжи да се влеят в тялото на Христос на земята.
Няма ли да бдим за лъжливите пророчества и да държим доброто?

Ние сме родени от Бог ,чрез Словото на Истината и там ще стоим здаво до края.

Ефесяни 1:13
в Когото и вие, като чухте словото на истината, сиреч, благовестието на нашето спасение, - в Когото като и повярвахте, бяхте запечатани с обещания Свети Дух,
Псалми 91:14
Понеже той е положил в Мене любовта си, казва Господ, Затова ще го избавя; Ще го поставя в безопасност, защото е познал името Ми.