Много благодарна съм за форума, доста важни теми срещнах тук, четох и се радвах - мнозина е близки за мен неща са тук. Поздрави в Името на Христос.
Съзнателно следвам за Исус от 1994 г, обичам заповедите Му, започна се всичкото от лично разбиране какво е Голгота и защо Той умря. На Неговия път посрещнах много радост и благословения, но и доста остри камъки и тръни. Верна съм жена и помощник на мъжа ми - проповедника на Евангелието, майка съм на децата ни. Дълги години със съпруга ми служим на Бога добросъвестно. Ще се радваме за общение с всички вярващи, които обичат Христос и Словото Му.
Добре дошла.
Вие последователи на Уйлям Бранхам ли сте, които вярват, че Бранхам а не Йоан Кръстител е обещания пророк Илия (както сам Исус потвърди в Мат. 11:14)?
Цитат на: Watchman - Ноември 12, 2013, 11:07:04 AM
Вие последователи на Уйлям Бранхам ли сте, които вярват, че Бранхам а не Йоан Кръстител е обещания пророк Илия (както сам Исус потвърди в Мат. 11:14)?
Брат администратор, защо решихте че съм последовател на Бранхам?
Здравей мисионер и добре дошла в този форум . От това което прочетох разбрах че още не си се покаяла истински . Добре ще бъде ако прочетеш дискутираните теми и да се опиташ да разбереш кое е правилно . Според мен с някаква изкривена доброта и някакво смирено държание се опитваш да пробуташ някакви твои вярвания който са ти били втълпени . Може да греша и ако е така ме опровергай . Само да ти кажа че Павел е бил апостол и не знам в коя библия си прочела че е мисионер . По това си личи че нещо не е наред в това което вярваш . Вземи чети истинското Божие Слово за да разбереш истината .
ЦитатБрат администратор, защо решихте че съм последовател на Бранхам?
Реших да попитам, защото на сайта, който препоръчвате се рекламира служението на Бранхам. Аз съм чел за неговия живот и смърт, и как след смъртта му някои от последователите му правят култ в неговото име, обявявайки го за нещо, което той нито е, нито е възможно да бъде според Писанията.
Цитат на: dodai - Ноември 12, 2013, 23:21:16 PM
Здравей мисионер и добре дошла в този форум . От това което прочетох разбрах че още не си се покаяла истински . Добре ще бъде ако прочетеш дискутираните теми и да се опиташ да разбереш кое е правилно . Според мен с някаква изкривена доброта и някакво смирено държание се опитваш да пробуташ някакви твои вярвания който са ти били втълпени . Може да греша и ако е така ме опровергай . Само да ти кажа че Павел е бил апостол и не знам в коя библия си прочела че е мисионер . По това си личи че нещо не е наред в това което вярваш . Вземи чети истинското Божие Слово за да разбереш истината .
Грешиш, брате, нямам никаква изкривена доброта, които знаят мен дълго време, така не смятат. И защо реши че пробутам? Нали отначало писах че се СПОДЕЛЯМ. Разликата е велика. Сега за Павел - той е бил и апостол, и евангелист. Думата "мисионер" идва от дума "мисия", коята означава да имаш определено поръчение, указание. Павел всичко това получи от Христос. И винаги имало хора, и днес има , които е получили директно от Христос поръчение.
Благодаря,брате,че ми пожелаваш да рабера истината, аз не само я разбрах, но живея в нея, и това не е тежко, ако обичаш Исус. И на теб искрено ще пожелая ДА ЖИВЕЕШ В ИСТИНАТА !
Цитат на: Watchman - Ноември 13, 2013, 00:31:54 AM
ЦитатБрат администратор, защо решихте че съм последовател на Бранхам?
Реших да попитам, защото на сайта, който препоръчвате се рекламира служението на Бранхам. Аз съм чел за неговия живот и смърт, и как след смъртта му някои от последователите му правят култ в неговото име, обявявайки го за нещо, което той нито е, нито е възможно да бъде според Писанията.
Брате администратор, ще ви отговоря по ред.
1. Къде видя да се рекламира служението на Бранхам? И защо се използва думата "Рекламира"? Тук на сайта погледни колко се пиши за различни проповедници. Може и вие тук рекламирате ги?
2. Вие си чели за живота и смъртта му, и аз четох от различни источники. Има лъжни и истински.
3. Вярно че някои последователи првят култ в неговото име. Но помислети, колкова хора направяха култ в името на Павел, Петър, Йоан. А колкова направяха култ в Името на Христос? И това не ни пречи да продължаваме да четем какво казал Павел, какво учи Исус и т.н.. Брате, кажете, колко сте прочели проповеди на Бранхам?
От организацията на сайта още в менюто се вижда следното:
"| НАЧАЛО | В.М.БРАНХАМ | ЕВАЛД ФРАНК | ... "
От тази организация на сайта се вижда, че проповедниците Бранхам и Франк са фундаментали за вярванията изложени в този сайт. Доколкото разбирам г-н Франк поддържа едно от разклоненията на последователите на Бранхам след смъртта му, като отделни клонове от последователи на Бранхам имат сериозни противоречия и спорове помежду си. Общото между различните групи обаче е че всички приемат Бранхам за "пророка" и го цитират с благоговение дължимо само на Свещените Писания. Подобно нещо правят и адвентистите с Елена Вайт, мормоните с Джоузеф Смит и прочие. Разбирам също, че споровете на различните групи и клонове бранхамисти се въртят около някои пророчества на Бранхам и как те се връзват със Седемте печата в Откровение. От краткото преглеждане на спора между Е.Франк и една друга група бранхамисти ми се струва, че като че Е.Франк е по-балансиран, но аз лично имам основания да се съмнявам сериозно в самата основа на бранхамизма.
Ето тук има изложена информация относно ученията на Бранхам, ако може да кажеш дали това, което този сайт твърди, че Бранхам е учил е вярно и ако не е вярно, кое е вярно и кое не е вярно:
http://www.bereanpublishers.com/branhamism/#Branham%C2%92s%20Unscriptural%20Views
Ние искаме да изпитаме нещата. Нямаме предразсъдък, но не сме лековерни.
Цитат на: Watchman - Ноември 13, 2013, 17:16:52 PMОт краткото преглеждане на спора между Е.Франк и една друга група бранхамисти ми се струва, че като че Е.Франк е по-балансиран, но аз лично имам основания да се съмнявам сериозно в самата основа на бранхамизма.
Брате, бранхамиз Бог не направи, и Е. Франк също не го прави. Всичките
-изми са човеческа работа. Много за това Бранхам проповядваше, и доста добре на мнозина библейски теми истино в Божият Дух. И аз се чудя, защо представяте нещо за Бранхам умишлено зле , и напълно игнорирате те голяма мнозина добри неща и теми , които той първи повдигнал в съвременото християнство. Прочела съм около 200 проповеди неговите, често заедно с молитва, и наистина знам за какво говори се.
Цитат на: Watchman - Ноември 13, 2013, 17:16:52 PMЕто тук има изложена информация относно ученията на Бранхам, ако може да кажеш дали това, което този сайт твърди, че Бранхам е учил е вярно и ако не е вярно, кое е вярно и кое не е вярно:
http://www.bereanpublishers.com/branhamism/#Branham%C2%92s%20Unscriptural%20View
Съжалявам, но не знам английски и ни го учих.
Цитат на: Watchman - Ноември 13, 2013, 17:16:52 PMНие искаме да изпитаме нещата. Нямаме предразсъдък, но не сме лековерни.
Добре, брате, моите поздраве. Много приятно да срещнеш в България вярващи не легковерни. И аз никога не съм била легковерна, напротив, това е трудно за мен в нещо да повярвам. Обикновено дълго в молитва съм и изследване на Словото, докато не получа отговор. И Господ дава, защото обеща на всеки
който иска, ще получи; който търси, намира... Всичко решение трябва да бъде взето с Него. Съгласни?
ЦитатИ аз се чудя, защо представяте нещо за Бранхам умишлено зле , и напълно игнорирате те голяма мнозина добри неща и теми , които той първи повдигнал в съвременото християнство.
На първо място ние не сме последователи на съвременното християнство, което смятаме, че е в сериозно отстъпление от истината започнало още през 2-ри век. Според информацията, която имам Бранхам е по-скоро последовател на съвременното християнство, което е оформено под влиянието на британската империя, но използва основата на католицизма. Не сме ние тези, които представят Бранхам по някакъв начин, ние се интересуваме как той самия се е представил докато е бил жив. Има доста противоречива информация за него, която ако е вярна значи той наистина е бил лъжлив пророк.
Аз се отнасям с голямо недоверие към всичко, което идва от Америка. Там от много години правителството и други тайни организации провеждат много религиозни експерименти, като пускат свои агенти по църквите да проповядват всякакви неща. Някои от тях са специално обучени да правят "чудеса" и да получават "свръхестествени" откровения. Например един човек в Америка от български произход Питър Попов е имал удивително точни "откровения" за това къде хора от събранието живеят (с пълна точност на адреса), с какъв проблем са дошли и прочие. Бранхам е бил известен с подобна точност. Питър Попов обаче е бил хванат, че получава по безжична връзка информация за хората от трето лице което е събирало тази информация и му я е диктувало и по този начин го хващат в измама. Много от тия фалшиви проповедници не работят сами а са изпратени от някого. Особено в Америка подобно нещо е епидемия. Не случайно Америка е бълвала и продължава да бълва най-големите лъжепророци в християнството през последните две столетия. Какви са доказателствата, че Бранхам не е един от тези правителствени агенти. Или дори агенти на тайни общества, като масони и йезуити. Всички те парадират с чудеса и знамения, както и множество откровения. Също така доколкото знам учението за грабването е измислено от йезуитите и всеки, който проповядва подобно учение е под съмнение че е свързан с тях.
Това са само някои насоки на разсъждение. Вие сте в голяма опасност защото сте поставили вярата си в човеци и техния авторитет. Когато някой се осланя на хора с претенциите да са съвременни пророци (че дори нещо повече) това обикновено изкривява цялото му възприятие на реалността и на Писанията. И понеже подобни общества се създава култова обстановка, считайки че дадената група е възможно най-истинната и тяхното учение най-вярното това създава много страхове и много изкривявания на възприятията. В подобно състояние човек не успява разумно и чистосърдечно да изследва Писанията и да проверява дали ученията на групата/култа са верни или не.
Времената са твърде опасни за да се доверяваме на човеци, особено такива идващи от Америка.
Цитат на: WatchmanНа първо място ние не сме последователи на съвременното християнство, което смятаме, че е в сериозно отстъпление от истината започнало още през 2-ри век.
Съгласна съм и много знам за това.
Цитат на: WatchmanСпоред информацията, която имам Бранхам е по-скоро последовател на съвременното християнство, което е оформено под влиянието на британската империя, но използва основата на католицизма.
Никога не е бил последовател на съвременното християнство, и това лично много казваше, ама напротив много изобличаваше това съвременно християнство, със власт дадена от Господ, много открито говореше за грехове, за покаяние. А за католицизма именно той още на 50-ти години на 20 век почна да говори открито без страх, доказвайки с Писанията. Послушайте му проповедите.
Цитат на: WatchmanИма доста противоречива информация за него, която ако е вярна значи той наистина е бил лъжлив пророк.
Пак ви казвам : с тази противоречива отивайте директно към Господ. Мисля че имате лични отношения с Него.
А накратко за Бранхам ще кажа, че служението на този проповедник директно указано в Библията 2 пътя. И става въпрос за премане: едни отхвърлят бързо, а другите постъпват като каза Исус : ,,Ако иска някой да върши Неговата воля, ще познае дали учението е от Бога». Тук е избор на човека.
Цитат на: WatchmanВремената са твърде опасни за да се доверяваме на човеци, особено такива идващи от Америка.
Да, брат, времената са опасни , и трябва да доверяваме изцяло на Бог, а не на човеци, и особено на стария си човек. Стария ни необновения ум е разположен да се гордее с полученото Божие знание.
Разбирам вашите рассъждане за Америка и т.н. Но това е личен избор на Господ кого да прати и откъде. Четох че сте вие, брат, вярващ от началото на 90 години. И аз също оттогава , и съпруга ми. Може ли да ви попитам : за толкова години разбрахте ли че знанието на Словото може да бъде като на полза, така и на вред на християнина? Защото ако не е смирен, бързо с познанието си става горделив над другите. Но ако е честен, смирен, обича Господ и вярващите, познанието расте до плодове в живота му. Посрещнах възрастни вярващи, които много са видяли и прекарали с Христос и имат доста познание, повече от нас, тяхното знание на Писанията е получено чрез страдания, но те са смирени хора, много служат, не се гордееят със знанието си. И чрез това се слави Бог, защото имат плодове. За мен е по-важно плодове да имаш и любовтта, защото знанието накрая ще се прекрати. Извинявайте , това е размишления.
Госпожо, вие много лесно може да бъдете измамена от всеки, който говори нещо за "господ", има вид на смирен човек и говори за откровения.
Когато жената, обладана от дух, която следваше Павел и неговите спътници, викаше "Тия човеци са слуги на Всевишния Бог, които ви проповядват път за спасение.", вие може ли да кажете, че това се изрича от нечист дух?
Ако смятате някой, който говори за покаяние и за грехове, че е служител на Господаря, тогава какво бихте казали за жена, която говори като този в примера по-горе? Че е "мисионер" може би?
Личните ви мнения, личните ви откровения и лични мнения стоят над Писанията и това е много опасно за самите вас.
Обвинявате ни, че
Цитатвие вече сте избрали подходящи места на Писанието на мнението си, и от тази точка съдите
Не избираха ли "подходящи места" Исус Месията и апостолите, за да потвърдят думите си? Не казваха ли
"Писано е..."? Ако тези "подходящи места" в Писанията са толкова проблемни за вас и смятате, че не са коректно доказателство, защо не покажете в Писанията къде се оборва мнението ни?
Дори добавяте:
ЦитатА аз не ги избирам, а приемам ВСИЧКИТЕ както са написани
Ако приемате всичките, тогава защо не сте съгласна с тези части, които цитираме? Защо не покажете ясно какво не ви харесва в тях? И ако те сриват основата, на която сте, защо се опитвате още да стоите на нея, а не признаете, че Писанията са основният източник и противоречат на вярванията ви, да се смирите пред Бога и да прочетете внимателно текста?
Напротив, вие предпочитате да кажете, че еди кой си човек ви впечатлявал, имала сте откровения, чела сте книжки и сте слушала проповеди. Не само това, но и ни пращате при някой си "господ", защото не признаваме вашите т.нар. "откровения", които показахме, че имат противоречия с Писанията. И вместо да се замислите и да изпълните заповедта "Изпитвайте духовете...", както и да си спомните, че и сам сатана се преправя на светъл ангел, вие решавате твърдо да си устоявате на вашето си, независимо дали Писанията ви противоречат.
Къде остана "Писано е..."?
И защо
сатана не посмя да отвърне на Месията след думите "Писано е..." с думи подобни на вашите: "...е Исусе, ти си избрал подходящи места от Писанието, за да подкрепиш мнението си...", а вие
имате смелостта да го кажете? Защо фарисеите и садукеите не посмяха да отвърнат на Христос и на апостолите, когато те казваха "Писано е..." с отговори като вашия? Дори те се смълчаваха, а вие защо презирате тези "части от писанията"?
ЦитатМоже ли да ви попитам : за толкова години разбрахте ли че знанието на Словото може да бъде като на полза, така и на вред на християнина?
Това, което съм разбрал е написаното в книгата Притчи - "
придобивай мъдрост, придобивай знание" но също така и "
не се облягай на своя разум, във всичките си пътища признавай Него".
А да попитам на свой ред - каква е вашата дефиниция за "смирение" - понеже аз рядко срещам хора, които да разбират и следват Библейския вид смирение, вместо това следват неща имащи вид на благочестие, но отречени от силата му.
Цитат на: missioner - Ноември 14, 2013, 14:23:23 PM
Цитат на: Tihomir - Ноември 14, 2013, 13:46:30 PM
И тези, които избира и изпраща са мъже, а не жени. И те са наречени пратеници, а не "мисионери". Радвам се, че поне се разграничавате с различна терминология.
Също вярвам така че Бог изпраща мъже, а не жени. Тук на форума регистрира се сина ми под логин
"миссионер", след това даде ми данните. Аз исках да участвам , и почнах да попълня профила, исках да промени missioner на обичното ми име, но системата на форума не даде възможност за смяна. Затова се подписах сестра Людмила. Вие като администратор може да го смените, ако искате. Това истина ви казвам. Бог да ви благослови!
ето горе вече един път ви се помолих да промените логина, а ви, брат, не променихте, и отново го тъкате ме. Защо така? Или дайте техническа възможност сама да го смени.
Тихомир, съжалявам, че така сте разбрали по свой начин моите думи и слова. Разбрахте
Не според заповидите на Христос! Тогава остава да се моля за вас, както ни учи Христос. А измамен може да бъде всеки вярващ, дори и вие. Но така не смятам за вас. Всичкото написаното обърнете го първо към себе си, моля ви, това е добър съвет. Добър! Вие не знаете моето сърце и мотиви. Бог да ви благослови.
Не можете да промените потребителското име с което се логвате, но екранното име можете да го промените от настройките на профила си. Все пак аз го промених сега според молбата. Не знам само на кирилица да бъде или на латиница да остане?
Цитат на: Watchman - Ноември 14, 2013, 21:06:51 PM
А да попитам на свой ред - каква е вашата дефиниция за "смирение" - понеже аз рядко срещам хора, които да разбират и следват Библейския вид смирение, вместо това следват неща имащи вид на благочестие, но отречени от силата му.
За благочестие на вярващ човек може да говорим само когато го виждаме как живее в ежедневието, как се отнася с хората около него и т.н. А чрез общение в интернета как може безпогрешно да се определи силата на благочестие?
Може ли да ви припомня, и на Тихомир също, че вие сте в темата "Представяне: сестра Людмила". Аз се представях според правилата. Мисля, че за дискутиране може да се открие друга тема. Благодаря.
Цитат на: Watchman - Ноември 14, 2013, 21:25:42 PM
Не можете да промените потребителското име с което се логвате, но екранното име можете да го промените от настройките на профила си. Все пак аз го промених сега според молбата. Не знам само на кирилица да бъде или на латиница да остане?
Много, много благодаря ви, брате Watchman, оставете така на латиница. ГОЛЯМА БЛАГОДАРНОСТ !!!!
ЦитатЗа благочестие на вярващ човек може да говорим само когато го виждаме как живее в ежедневието, как се отнася с хората около него и т.н. А чрез общение в интернета как може безпогрешно да се определи силата на благочестие?
Все пак аз попитах за вашата
дефиниция за смирение, поне това е което можем да дискутираме в интернет.
Цитат на: Watchman - Ноември 14, 2013, 21:57:38 PM
Все пак аз попитах за вашата дефиниция за смирение, поне това е което можем да дискутираме в интернет.
Какво значи дефиниция не знаях, но разбрах че е «определение» Така ли? Не ми е лестно с български, извинявайте че пиитам. Вие пишете че може да дискутираме за това. Кажете, думата «дискутират» означава «обсъждат» ? много години съм чела руската Библия, но в нея няма точно таково понятие. Българската Библия чета последните години и много ми се харесва, често се радвах за чудесно изразяване на различни стихове.
За смирението ще отговоря как лично го разбирам.
Смире́нието е противоположно на гордостта. Смирението една от основните добродетели на християнския живот. Има мнение че Смирението в духовния живот на християнина проявява се във факти и явно се вижда. Какво е истинското смирение напълно ни показа Христос. Мисля че именно от Него трябва да се учи християнина, така казвам го и на децата. Той е съвършенен пример. И знам няколко вярващи с истинско смирение, среди тях е съпруга ми. Това е за благословение да виждаш пред очите как човек е смирен напърво пред Бога, люби Словото, виждаш как се проявява смирението му с ближните, с враговете, с вярващи. Но и също за своите убеждения се бори, доказвайки с Писанията, ни гледа на лице дали пред него 4 пастора баптистки. Например, истински смирен брат силно опровергаваше публично традиционните християни и доказваше с Писанието, като някога Аполос.
Видяла съм вярващи, коите дълго време бяха на вид смирени, но когато стана въпрос да бъдат верни на Словото, показава се друго лице, и особено гордостта излезе, това видяха и други вярващи. Затова съгласна съм че смирението във факти и се вижда.
Да "дефиниция" означава определение, смисъл, съдържание, същност.
Съгласен съм, че смирението е обратното на гордостта, но ако трябва да дефинираме смирението чрез гордостта, то тогава ще трябва да дефинираме и гордостта също.
Съгласен съм, че Христос е показал какво е истинско смирение, но ако ще дефинираме смирението чрез Христос, то ще имаме още по-обхватната задача да дефинираме кой е Христос и как точно Той живееше (не според човешките традиции, а според реалността на Писанията).
Виждам също, че си споделила какви са твоите собствени очаквания и представи относно това какво означава в твоите очи някой да е смирен. Всеки има своите очаквания и представи, но отново това не е библейска дефиниция на нещата.
За да се дефинират неща като смирение и гордост е нужно човек да изследва целенасочено какво Писанието учи относно смирението и гордостта, при това в най-голяма задълбоченост. И само тогава може да си позволи (при това пак внимателно и със страх от Бога) да твърди кой е смирен и кой не е. Виждам, че ти все още не си направила такова изследване и се затрудняваш да дадеш ясна библейска дефиниция за смирение. Поради тази причина е много опасно да си служиш въобще с термини като "смирен" и "смирение" защото ще говориш според своите човешки представи, а не според истината на Божието Слово.
Проблема е че хората в християнството се плъзгат по инерцията и представите насаждани хиляди години от човеци и не са направили труда да изпитат всичко, което християнството им е поднесло, дори в най-благочестиво изглеждащата си форма.
Цитат на: Watchman - Ноември 15, 2013, 10:24:14 AM
За да се дефинират неща като смирение и гордост е нужно човек да изследва целенасочено какво Писанието учи относно смирението и гордостта, при това в най-голяма задълбоченост. И само тогава може да си позволи (при това пак внимателно и със страх от Бога) да твърди кой е смирен и кой не е. Виждам, че ти все още не си направила такова изследване и се затрудняваш да дадеш ясна библейска дефиниция за смирение. Поради тази причина е много опасно да си служиш въобще с термини като "смирен" и "смирение" защото ще говориш според своите човешки представи, а не според истината на Божието Слово.
Благодаря. Можете ли вие подробно да дадете примери за смирение в вашия живот къде видяли сте, преживяли. И още, ако имате време, покажете как я виждате ясната библейска дефиниция за смирение.
ЦитатМожете ли вие подробно да дадете примери за смирение в вашия живот къде видяли сте, преживяли.
Когато говорим за дефиниране на определени библейски реалности ние не можем да извличаме тези дефиниции от нашия собствен живот, защото нашия живот не е 100% вдъхновен от Бога, както са вдъхновени Свещените Писания. Затова ако искаме да разберем истината ние трябва да изследваме Писанията и да съобразим живота си с реалностите, които научаваме от тях. Също така не е редно да парадираме със себе си и със живота си. Ако някой друг може да ни препоръча за нещо, ние не трябва да препоръчваме себе си (2Кор. 10:18).
ЦитатИ още, ако имате време, покажете как я виждате ясната библейска дефиниция за смирение.
Ще дам само една насока за това какво Писанието учи за смирението, без да влизам в изчерпателно дефиниране, с цел да дам пример как смирението не е това, което хората обикновено си мислят или очакват:
1Царе 21:27 А Ахаав, като чу тия думи, раздра дрехите си, тури вретище на снагата си, пости и лежеше обвит във вретище, и ходеше внимателно.
1Царе 21:28 Тогава Господното слово дойде към тесвиеца Илия и рече:
1Царе 21:29 Видя ли как се смири Ахаав пред Мене? Понеже той се смири пред Мене, няма да докарам злото в неговите дни; в дните на сина му ще докарам злото върху дома му. Ахаав беше един от най-пропадналите и нечестиви царе в историята на Израел. При това той добре знаеше какво означава да бъде смирен пред Бога. Ето защо когато чу за Божиите съдби произнесени срещу него той започна
да ходи внимателно. Виждайки това сам Бог каза, че Ахаав се е смирил. Този пасаж е много важен защото виждаме
какво Бог нарича смирение, а не какво човеците считат за смирение. Раздирането на дрехите и обличането със вретище беше първоначалния акт на смирение и е по-скоро външен белег. Но вътрешната реалност на смирението на Ахаав беше в това, че той започна да ходи внимателно. Това не беше временен акт на раздиране на дрехи или обличане в бодливата дреха от кози косми (наречена вретище), но беше постоянното пребъдване на истинското смиряване на Ахаав - да ходи внимателно. Писанията говорят изключително много за важността на вниманието, а това е въпрос, който традиционно е изключително игнориран по християнските църкви. Бог обаче нарича ходенето с внимание - смирение.
Това е само един пример за драстичното разминаване между дефинициите на Бога и тези на религиозните човеци. Примера не е изчерпателен по отношение на смирението, но е много показателен за това, че Божиите мисли, не са като човешките.
Цитат на: Watchman - Ноември 15, 2013, 18:26:47 PM
1Царе 21:27 А Ахаав, като чу тия думи, раздра дрехите си, тури вретище на снагата си, пости и лежеше обвит във вретище, и ходеше внимателно.
Много благодари ви. Погледнах в руската Библия , тук няма я дума
внимателно , ето
27 Выслушав все слова сии, Ахав умилился пред Господом, ходил и плакал, разодрал одежды свои, и возложил на тело свое вретище, и постился, и спал во вретище, и ходил печально.
което означава че той ходеше и викаше.... и ходеше тъжно, печално. И тук още има уникална дума "
умилился", която я няма в българската Б. Виждам същественна разлика в смисъла на този стих в двата превода.
Благодаря ви за хубаво мнение и рядка мисъл за смирение. СПАСИБО ! СПАСИБО !
Много от преводите на Библията следват определена теологична традиция. Предполагам, че руския превод, който ползвате следва православната традиция в която на думи като "умиление" се придава огромно значение.
Аз обаче погледнах еврейския оригинал преди да публикувам предишния си отговор и там оригиналната еврейска дума не съдържа смисъла на "печално" или "опечаление". Смисъла на еврейската дума е много по-близък до българското "внимателно" а буквално означава "плавно, нежно, с голямо внимание".
Цитат на: Watchman - Ноември 15, 2013, 20:06:49 PM
Много от преводите на Библията следват определена теологична традиция. Предполагам, че руския превод, който ползвате следва православната традиция в която на думи като "умиление" се придава огромно значение.
Аз обаче погледнах еврейския оригинал преди да публикувам предишния си отговор и там оригиналната еврейска дума не съдържа смисъла на "печално" или "опечаление". Смисъла на еврейската дума е много по-близък до българското "внимателно" а буквално означава "плавно, нежно, с голямо внимание".
О, благодаря! Може ли да даде те линка на еврейски оригинал, или имате го в книжна форма.
Аз използвам софтуера на e-sword. Можете да го изтеглите безплатно от www.e-sword.net
Този софтуер съдържа множество безплатни преводи на Библията включително оригиналните текстове на еврейски и гръцки, руски, български и въобще преводи на Библията на почти всички езици. Отделно има лексикони, речници и много помагала на оригиналните езици, но като цяло е нужно да се знае английски за да може да се ползват лексиконите и речниците.
Цитат на: Watchman - Ноември 15, 2013, 22:03:03 PM
Аз използвам софтуера на e-sword. Можете да го изтеглите безплатно от www.e-sword.net
Този софтуер съдържа множество безплатни преводи на Библията включително оригиналните текстове на еврейски и гръцки, руски, български и въобще преводи на Библията на почти всички езици. Отделно има лексикони, речници и много помагала на оригиналните езици, но като цяло е нужно да се знае английски за да може да се ползват лексиконите и речниците.
Благодаря ви, брате, бях на e-sword ,много е голям, трябва доста време , мисля да спра да пиша на форума. Но може би ще отговорите за думата "дискутиране" какъв смисъл влагате в нея.
Дискутиране означава обсъждане.
Цитат на: Watchman - Ноември 17, 2013, 10:40:07 AM
Дискутиране означава обсъждане.
Благодаря ви, така също го разбрах. В българската Библия търсенето не даде резултат че има дума «обсъждане» в нея. И българския речник също не даде значението на думата. Но има друга дума с близко значение - «съдене».
В моята Библия Христос казал:
Не съдете, за да не бъдете съдени.
Защото с каквато съдба съдите, с такава ще ви съдят... (Мат. 7:1-2)
Погледнах в друг софтуер също с гърцки/еврейские думи-оригинали http://allbible.info, там думата «съдете» има значение:
извършване на сключването, доведеждане до заключението, съдейство, извършване на съд; да осъдиш, да обвиняваш; разделяване, избиране. Следователно, всички тези неща и действия може ли да правят вярващи срещу човек според тази заповед на Христос?
И още едно интересно за думата «обсъждане» за да се види още смисъл я.
Има таково изречение (автор е неизвестен) :
Великите хора обсъждат идеи.
Обикновените хора обсъждат събития.
Глупавите хора обсъждат други хора.
Ludmila, очевидно не си схванала за какво става въпрос. Думите не се разбират като се погледне в два речника и цитира от тях папагалски. Нужно е да се вникне повече в нещата. Думата обсъждам била с близко значение до "съдене". Ами тя и думата разсъждавам е със същия корен. Да спрем ли да разсъждаваме тогава и да почнем папагалски да учим нещата?
Сега седни и изследвай какво Писанията казват за разсъждаването и разсъдливостта. Обсъждането е когато група от хора разсъждават, изпитват и преценяват заедно.
Цитат на: Watchman - Ноември 17, 2013, 17:33:38 PM
Ludmila, очевидно не си схванала за какво става въпрос. Думите не се разбират като се погледне в два речника и цитира от тях папагалски. Нужно е да се вникне повече в нещата. Думата обсъждам била с близко значение до "съдене". Ами тя и думата разсъждавам е със същия корен. Да спрем ли да разсъждаваме тогава и да почнем папагалски да учим нещата?
Извинявайте, но добре вникнах и разбрах и схванала съм за какво говорил Исус, когато казал "Не съдете, за да не бъдете съдени". Разбрах толкова дълбоко какво е обсъждане, че нямам никакво желание да го правя. А за папагал нещо ще кажа.
Когато първи път чух в София от един брат как той исползваше думата папагал за духовни неща, дълго се смях. Толкова оригинално се изразяват в България! Браво!
Цитат на: Watchman - Ноември 17, 2013, 17:33:38 PMОбсъждането е когато група от хора разсъждават, изпитват и преценяват заедно[/u]
Може група от хора могат това, но не група от вярващи новородени. И особено да обсъждат друг вярващ.
А защо да го преценяват, изпитват? тези действия е изобщо против учението на Исус. По-добре групата да помогнат, да се помолят, да вникнат с братолюбие, или директно да го изобличат. Но не обсъждат. Виждам лично разликата в същността. Също и за дискутиране.
Здравей Людмила , от това което писа досега във форума много добре се разбра че заблудата ти е много голяма и истината е далеч от тебе .
Само да те попитам как така отначало като започна да пишеш във форума съвсем леко се забелязваше някакви отклонения от правописа ти а колкото повече пишеш повече започна да го объркваш . Нещо май ми се струва че го правиш умишлено . Дано да бъркам ама такива неща се забелязват и не може да се каже че за два дена си се променила .
Недей да ме наричаш брате защото не те познавам и няма основание за такова обръщение .
Ludmila, очевидно много слабо познаваш Писанията, защото както не си разбрала смисъла на думи като дискутирам, обсъждам, съдя и разсъждавам така не си разбрала и израза "папагалски". Това не е израз на "оригинално" изразяване в България, а е израз от Божието слово:
Исая 29:13 Затова Господ казва: Понеже тия люде се приближават при Мене с устата си, И Ме почитат с устните си, Но са отстранили сърцето си далеч от Мене, И благоволението им към Мене По човешки поучения изучени папагалски,
Сега както си тръгнала да се смееш прибързано, нека да ти кажа една поговорка, която е наистина от България - който се смее последен се смее най-добре.
При всички случаи се вижда, че отказваш да приемеш поука и поправление, но си държиш на своето без никаква аргументация. Точно това е обратното на смирението, защото само смирен човек може да изпита позициите си до самия им корен и да ги преобърне наопаки ако истината го изисква.
Ето тук има една тема, макар и частично публикувана, която разсява християнските митове относно съденето: http://www.fellowshipbg.org/index.php?topic=375.0
ЦитатИзвинявайте, но добре вникнах и разбрах и схванала съм за какво говорил Исус, когато казал "Не съдете, за да не бъдете съдени". Разбрах толкова дълбоко какво е обсъждане, че нямам никакво желание да го правя.
Здравей Людмила. В българския език думата обсъждане не се използва за съдене, въпреки че съдържа в корена си думата "съд". Обсъждането е разговор между хора, когато има поставен някакъв въпрос, който трябва да бъде разгледан! Например двама фермери, могат да обсъждат въпроса, за производството на плодове и зеленчуци в техните градини. Двама пожарникари могат да обсъждат въпрос за бушуващ горски пожар. И в двата случая разговора не е за трети човек, който да бъде съден, въпреки това се извършва обсъждане. Друга близка дума на обсъждане е дискутиране, която идва от дискусия, което също означава разговор. Когато обаче в едно обсъждане между двама души, започнат да се поставят заключения за трето лице (било то човек или общество), може да се каже че обсъждането преминава в съдене.
Колкото до думите от Словото Божие -
"Не съдете за да не бъдете съдени", трябва да знаем, че има и други в Словото, които казват:
"Ако, прочее, вие ще съдите света, не сте ли достойни да съдите ни най-малките работи?...Истина ли е, че няма между вас ни един мъдър човек, който би могъл да отсъди между братята си"От тези стихове разбираме, че дори и да не трябва да съдим, има неправда, която трябва да бъде осветена и изобличена, но разбираме също така, че съденето е за мъдрите и пораснали братя, а младенците по добре да мълчат, защото всички често грешим.
Цитат на: strannik - Ноември 18, 2013, 09:46:55 AM
ЦитатИзвинявайте, но добре вникнах и разбрах и схванала съм за какво говорил Исус, когато казал "Не съдете, за да не бъдете съдени". Разбрах толкова дълбоко какво е обсъждане, че нямам никакво желание да го правя.
Здравей Людмила. В българския език думата обсъждане не се използва за съдене, въпреки че съдържа в корена си думата "съд". Обсъждането е разговор между хора, когато има поставен някакъв въпрос, който трябва да бъде разгледан! Например двама фермери, могат да обсъждат въпроса, за производството на плодове и зеленчуци в техните градини. Двама пожарникари могат да обсъждат въпрос за бушуващ горски пожар. И в двата случая разговора не е за трети човек, който да бъде съден, въпреки това се извършва обсъждане. Друга близка дума на обсъждане е дискутиране, която идва от дискусия, което също означава разговор. Когато обаче в едно обсъждане между двама души, започнат да се поставят заключения за трето лице (било то човек или общество), може да се каже че обсъждането преминава в съдене.
Колкото до думите от Словото Божие - "Не съдете за да не бъдете съдени", трябва да знаем, че има и други в Словото, които казват:
"Ако, прочее, вие ще съдите света, не сте ли достойни да съдите ни най-малките работи?...Истина ли е, че няма между вас ни един мъдър човек, който би могъл да отсъди между братята си"
От тези стихове разбираме, че дори и да не трябва да съдим, има неправда, която трябва да бъде осветена и изобличена, но разбираме също така, че съденето е за мъдрите и пораснали братя, а младенците по добре да мълчат, защото всички често грешим.
Благодаря ти ,брате, много ясно обясни. Сега повече разбрах за съденето според българската Библия. И наистина казваш че това е за мъдрите и пораснали братя. Амин.
Людмила, как наричате "братя", хора които не познавате и на всичкото отгоре, се вижда и кардинално разминаване в убежденията помежду Вас и тях? Или карате по инерция, нещо което не Ви прави чест. Май трябва да се спрете и да помислите добре, преди да напишете каквото и да е повече във форума.
Цитат на: dodai - Ноември 18, 2013, 07:24:36 AM
Здравей Людмила , от това което писа досега във форума много добре се разбра че заблудата ти е много голяма и истината е далеч от тебе .
Ако така виждате че заблудата е голяма, защо не предлагате път по добър към Христос? Именно цял път. Ако само ще забелязвате че участникът е в заблуда без да направете нещо за помогнете му, как може да бъдете в братолюбие?
Винаги в форума срещам такива изречения : "това е крайно вреден и опасен", «ти си заблудена\ заблуден» , «те са заблудени, «лъжливи» , «измамена», "това е много опасно» и т.н.
Толкова много предупреждения! И често не се открива защо е опасност, защо заблуден...
Освен това не срещнах тук още исцяло открит и указан вярен път по което да ходе човека в днешно време. Такъва практика има разлика с това, което четем в Библията.
Например, Христос напърво учи много хората, учи доста учениците си, показва им пътя и истината подробно, много свърши чудеса пред тях. И когато основното им даде, тогава им казва от какво да се пазет. Също и апостолите в първата църква много послужили с наставление и поучение, бяха сами в пример, много и много глави Павел написал като поучение за дарби, плодове, спасение, вяра, и само няколко написал какво е опасност и от какво да се пазят.
А тук в форума много често написано за опасност, и много малко ясно поучение за различни области в живота ни.
Например, брат Евалд Франк много-много от различни ъглове и страни проповядвал за тесния път, за свети живот, за брака, за греха, за плодове, за братолюбие, за испитания, за приготвяне към среща с Христос. А за антихриста и църковни системи и деноминации много добре проповядва, много близо както на форума тук са разглеждат. В проповедите му и книгите се вижда исцяло пътя, по които да ходе човек. И това е всичко без корист го прави повече от 50 години.
Наистина вярващи в целия свят от неговите проповеди растат духовно, донасят добри плодове в живота си и ежедневието.
А тук на форума още не срещнах проповядване за целият път.
Размислете, много ли ще даде помощ на човек само голи думи към него «ти си измамен», «ти си заблуден»? Ако навсякъде ще виждаме в брат и сестра заблуден, измамен, опасен и т.н. , може да изпусним възможност за гостоприимство, може да не нахраним, да не посетим, да нараним без причина. И на края с какви плодове ще стигнем???
Още пример: Тук на форума в профила на един участник видях сайт http://bratoliubie.alle.bg , посетих го , четах и се радвах, брат пише много ясно и може да видиш пътя за какво говори. Именно на този сайт осещах Божията любов , братолюбие без корист, искреност, простота в Христос.
Цитат на: Alesyz - Ноември 18, 2013, 17:12:43 PM
Людмила, как наричате "братя", хора които не познавате и на всичкото отгоре, се вижда и кардинално разминаване в убежденията помежду Вас и тях? Или карате по инерция, нещо което не Ви прави чест. Май трябва да се спрете и да помислите добре, преди да напишете каквото и да е повече във форума.
Някой познавам.
Аз съм дошла на форум с название «Братско общение...» Помислях че тук участват братя и сестри в Христос.
ЦитатА тук на форума още не срещнах проповядване за целият път. Размислете, много ли ще даде помощ на човек само голи думи към него «ти си измамен», «ти си заблуден»? Ако навсякъде ще виждаме в брат и сестра заблуден, измамен, опасен и т.н. , може да изпусним възможност за гостоприимство, може да не нахраним, да не посетим, да нараним без причина. И на края с какви плодове ще стигнем???
На първо място този форум не е създаден за проповядване на нещо. Той е създаден за да създава връзки между Божии хора, а не за да "проповядва за целия път". Форума не е деноминация, не е църковно формирование. Форума е платформа за разговори. Всеки може да получи или даде в тези разговори според това до което е достигнал АКО наистина е покаян и обърнал се към Бога човек.
Когато дойде нов човек - ние не знаем той какъв е, дали е наистина покаян човек, дали вярва в истинния Бог или в един от многото богове на християнството. Затова ние не прибързваме да наричаме никого "брат" или "сестра" защото не се отнасяме лекомислено към това кого наричаме дете на Бога.
Ти наричаш обоснованите предупреждения спрямо тебе - "голи думи". Аз например като ти казах, че е опасно да използваш думи чието съдържание не познаваш - аз го направих аргументирано. Ти успя ли да вникнеш в аргументите? Искреността и сериозността изискват човек да внимава на дискусията и на дадените аргументи. Аз разбирам, че ти имаш затруднения с езика, но най-доброто, което можем да направим е да говорим на ясен и разбираем български език, което и правим. Ние също имаме затруднения да разбираме твоят български акцент, но това не ни пречи да внимаваме ако имаш аргумент по някоя тема да ти отговорим адекватно.
ЦитатАз съм дошла на форум с название «Братско общение...» Помислях че тук участват братя и сестри в Христос.
Презумпциите не са добър съветник. Човек когато посети някое място - не трябва да се води от презумпциите на своите представи и своята си терминология, но първо да се запознае за какво става въпрос на даденото място и тогава ще може да се включи адекватно.
Аз разбирам, че ти имаш проблем с това, че ние не приемаме Бранхам. Аз съм написал в съответната тема защо не намирам основания да го приема. Дал съм три ясни точки, които смятам, че мога да докажа от самите думи на Бранхам. Поради тия три точки аз не мога да приема Бранхам за това, което ти си го приела че е. Не е нужно да изслушам 200 проповеди от него за да преценя що за човек е. В света има хиляди хора които подобно на него имат претенции да са някакви специални Божии пратеници. Ти изслушала ли си всичките проповеди на всичките хора с подобни претенции? Това, което цитираш - че човек трябва да бъде изслушан (според закона) няма значението, което ти му прилагаш - някой да му изслуша всичките проповеди. Ти например на Стефан Главчев изчела ли си му всичките (може би близо 200 книги) или изслушала ли си му всичките проповеди? Той има претенции подобни (ако не и по-големи) на тези на Бранхам и има много повече видения и откровения според както сам свидетелства в книгите си.
Това, което пасажа от Йоан 7:51 говори е
на първо място за жив човек, на който може да бъдат зададени конкретни въпроси и трябва да бъде изслушан и да бъде видян какво точно прави. Ако Бранхам беше жив и по някакво стечение ми се беше наложило да си имам работа с него, аз бих поговорил с него, бих му задал определени въпроси и бих изслушал отговорите му. Йоан 7:51 не говори за мъртъв човек и не може да бъде прилагано към такъв в смисъл да му се изслуша всичко, което е казал или изчете всичко, което е написал.
Божието Слово изисква да изпитваме всеки човек който има някакви претенции за нещо. Било ако се нарича учител, или ако се нарича пророк или ако се нарича апостол (Откр. 2:2). И ако някой бъде намерен за лъжлив - трябва да бъде обявен точно за такъв. Исус похвалва тези които са изпитали и намерили определени човеци, че са лъжливи. Не ги обвинява, че са ги обсъждали или че са ги съдили, както ти се опитваш да правиш. Тази безумна практика на мнозина считащи се за християни да обвиняват, че другите съдят е напълно лицемерна, защото
няма как да обвиниш, че някой съди без ти в този момент да го съдиш, че той съдел. Това е вино от което трябва да се изтрезнее.
Цитат на: Watchman - Ноември 18, 2013, 19:37:14 PMАз например като ти казах, че е опасно да използваш думи чието съдържание не познаваш - аз го направих аргументирано. Ти успя ли да вникнеш в аргументите?
Вникнах , може и още ще вниквам. А вие, вникнахте ли когато ви се помолях да не съдите спешно «лъжлив пророк», а да решавате това лично с Христос, Които го прател, да имате Неговия поглед . Вие също така напрвяхте, го получихте?
Цитат на: Watchman - Ноември 18, 2013, 19:37:14 PMИскреността и сериозността изискват човек да внимава на дискусията и на дадените аргументи.
Искреността и сериозността изискват на вярващ човек спешно никой да не съди и да не унижава. Аз не смятам за вас че вие сте заблудени.
Цитат на: Watchman - Ноември 18, 2013, 19:37:14 PMАз разбирам, че ти имаш проблем с това, че ние не приемаме Бранхам. Не е нужно да изслушам 200 проповеди от него за да преценя що за човек е.
Има записани повече 1100 проповеди неговите на английски, в оригинала както ги проповядвал в събранията. А реално ги проповядал много повече. Не е возможно да прецените дори и от 10-20 проповеди - това е моето мнение. Уважавам и вашето. Може да не слушате. Имайте само мир в сърцето.
Цитат на: Watchman - Ноември 18, 2013, 19:37:14 PMТи например на Стефан Главчев изчела ли си му всичките (може би близо 200 книги) или изслушала ли си му всичките проповеди?
Не съм чула. Возможно ще ги чета и ще вниквам, заедно с молитва.
Цитат на: Watchman - Ноември 18, 2013, 19:37:14 PMИсус похвалва тези които са изпитали и намерили определени човеци, че са лъжливи.
Това Той каза До ангела на ефеската църква. Може и тук на форума има хора със служение ангел до някаква църква?
Цитат на: Watchman - Ноември 18, 2013, 19:37:14 PMТова, което пасажа от Йоан 7:51 говори е на първо място за жив човек, на който може да бъдат зададени конкретни въпроси и трябва да бъде изслушан и да бъде видян какво точно прави. Ако Бранхам беше жив и по някакво стечение ми се беше наложило да си имам работа с него, аз бих поговорил с него, бих му задал определени въпроси и бих изслушал отговорите му.
Много добре. Не вие ли ма попитахте за Евадл Франк подробно как живеял и др., и аз ви отговорях честно. И повиках ви «идете и вижте». Абсолютно с добри мотиви и с мислене, че може да стане благословение за вас, духовно обогатяване.
ЦитатВникнах , може и още ще вниквам. А вие, вникнахте ли когато ви се помолях да не съдите спешно «лъжлив пророк», а да решавате това лично с Христос, Които го прател, да имате Неговия поглед . Вие също така напрвяхте, го получихте?
Първо никой не "съди спешно" -
въпроса бива подложен на изследване и изпитване, както учи Писанието. Ти можеш ли да ми покажеш откъде изваждаш това учение, че ученията и твърденията на човеците и пророците не се изпитват чрез фактите и Писанията, а чрез мистичното "решаване лично с Христос"? В Библията няма подобно учение.
Няма да намериш нито един Библейски пасаж в потвърждение на мистичната практика, която рекламираш. Изпитването става според Писанията и според реалността на фактите.
Цитат на: Watchman - Ноември 19, 2013, 02:20:47 AM
ЦитатВникнах , може и още ще вниквам. А вие, вникнахте ли когато ви се помолях да не съдите спешно «лъжлив пророк», а да решавате това лично с Христос, Които го прател, да имате Неговия поглед . Вие също така напрвяхте, го получихте?
Първо никой не "съди спешно" - въпроса бива подложен на изследване и изпитване, както учи Писанието. Ти можеш ли да ми покажеш откъде изваждаш това учение, че ученията и твърденията на човеците и пророците не се изпитват чрез фактите и Писанията, а чрез мистичното "решаване лично с Христос"? В Библията няма подобно учение. Няма да намериш нито един Библейски пасаж в потвърждение на мистичната практика, която рекламираш. Изпитването става според Писанията и според реалността на фактите.
Мзвинявайте, но къде аз ви казах за мистична практика? Това не съм го помислела. Да решаваш с Христос за мен има значение :
Искайте, и ще ви се даде; търсете, и ще намерите; хлопайте, и ще ви се отвори,
8 защото всеки, който иска, получава; който търси, намира; и на тогова, който хлопа, ще се отвори.
9 Има ли между вас човек, който, ако му поиска син му хляб, ще му даде камък?За това ви написах.
А къде остава изследването на фактите и изпитването според Писанията, както навсякъде Библията учи? А и пасажа който си цитирала не е казан във връзка с изпитване на учители и учения. За тях има съвсем други пасажи. Ти дали ги знаеш кои са?
Цитат на: Watchman - Ноември 19, 2013, 02:20:47 AM
А къде остава изследването на фактите и изпитването според Писанията, както навсякъде Библията учи? А и пасажа който си цитирала не е казан във връзка с изпитване на учители и учения. За тях има съвсем други пасажи. Ти дали ги знаеш кои са?
Исус Христос ни каза че Господните слуги и лъжливите ще се познават по плодовете им! Уилиам Бранхам в живота си бил изпълнен с Любов, Радост, Мир, Дълготърпение, Благост, Милосърдие, Вяра, Кротост, Въздържание.
Тези плодове на духа били са в него напълно, голяма мнозина хора ги видяли в Бранхам постоянно, дори и противниците му признават това, което го знаел. Още Христос казал, че
грозде не се бере от тръни! Ако е пророк трън, толкова много грозде няма да берат от неговото служение.
По плодовете ще ги познаем. Това е така.
Гледаме какви са плодовете на Бранхам като книги и пророчества, които е оставил:
- казва, че Христос щял да дойде през 1977, не е станало - лъжливо пророчество;
- други пророчества, които касаят същата година относно потъването на щата Калифорния и други подобни, също не са станали;
- казва, че адът не е вечен, а в Библията четем друго:
Матей 25:46. И тия ще отидат във вечно наказание, а праведните във вечен живот.
- казва, че в началото Христос не е бил Бог, а само една мисъл. В Библията четем съвсем друго, а именно, че Христос е бил още преди създанието и се е въплътил, защото Бог е дух и не може да се появи за първи път в плът;
- слага зодиакът и пирамидите като достоверни източници наред с Писанията;
- провъзгласява се за Илия и неговите последователи като Людмила също признават това и го публикува на сайта си;
- твърди, че има 3-то грабване като поставя разделение на това кои ще посрещнат Христос в облаците и казва, че Христос ще бъде посрещнат само от езичници, а евреите ще останат, за да можело "двамата свидетели" да им свидетелстват, че да повярват... Това е също крайно невярно твърдение и противоречи на здравото Господне учение.
В Моисеевия закон пише, че дори само 1 пророчество на пророк да не се сбъдне, този пророк е трябвало да бъде убит с камъни и никой да не се бои от думите му. Това означава, че ако един пророк сбърка само веднъж в пророкуване, такъв не може да бъде Господен пророк.
А въпросният Бранхам не само в пророчества е сбъркал, но и в много други учения, които са ясно записани в книгите му, както и поддържани от привържениците му като Людмила. Людмила до момента не е успяла да докаже нито едно от твърденията на Бранхам според Писанията, но единствено е успяла да каже колко много го уважава.
ЦитатОще Христос казал, че грозде не се бере от тръни! Ако е пророк трън, толкова много грозде няма да берат от неговото служение.
Истинския плод на един служител е в какво състояние са хората, които са му повярвали. До ден днешен в Jeffersonville, IN, града в който е бил установен Бранхам продължава да има негови последователи. Хора, които са ги посетили свидетелстват, че тези хора са за окайване.
Вие Людмила също не показвате здравомислие и разсъдителност, нито внимание, което са едни от най-важните характеристики на Божия човек. Вижда се че в разсъжденията си поставяте "магарето пред каруцата". Ще отречете ли че Бранхам има не едно и две
неизпълнени пророчества?
Цитат на: Tihomir - Ноември 19, 2013, 15:19:07 PM
По плодовете ще ги познаем. Това е така.
Гледаме какви са плодовете на Бранхам като книги и пророчества, които е оставил:
- казва, че Христос щял да дойде през 1977, не е станало - лъжливо пророчество;
- други пророчества, които касаят същата година относно потъването на щата Калифорния и други подобни, също не са станали;
- казва, че адът не е вечен, а в Библията четем друго:
Матей 25:46. И тия ще отидат във вечно наказание, а праведните във вечен живот.
- казва, че в началото Христос не е бил Бог, а само една мисъл. В Библията четем съвсем друго, а именно, че Христос е бил още преди създанието и се е въплътил, защото Бог е дух и не може да се появи за първи път в плът;
- слага зодиакът и пирамидите като достоверни източници наред с Писанията;
- провъзгласява се за Илия и неговите последователи като Людмила също признават това и го публикува на сайта си;
- твърди, че има 3-то грабване като поставя разделение на това кои ще посрещнат Христос в облаците и казва, че Христос ще бъде посрещнат само от езичници, а евреите ще останат, за да можело "двамата свидетели" да им свидетелстват, че да повярват... Това е също крайно невярно твърдение и противоречи на здравото Господне учение.
В Моисеевия закон пише, че дори само 1 пророчество на пророк да не се сбъдне, този пророк е трябвало да бъде убит с камъни и никой да не се бои от думите му. Това означава, че ако един пророк сбърка само веднъж в пророкуване, такъв не може да бъде Господен пророк.
А въпросният Бранхам не само в пророчества е сбъркал, но и в много други учения, които са ясно записани в книгите му, както и поддържани от привържениците му като Людмила. Людмила до момента не е успяла да докаже нито едно от твърденията на Бранхам според Писанията, но единствено е успяла да каже колко много го уважава.
дадох отговор тук http://www.fellowshipbg.org/index.php?topic=764.msg108341#msg108341
Цитат на: Watchman - Ноември 19, 2013, 19:42:31 PM
Истинския плод на един служител е в какво състояние са хората, които са му повярвали. До ден днешен в Jeffersonville, IN, града в който е бил установен Бранхам продължава да има негови последователи. Хора, които са ги посетили свидетелстват, че тези хора са за окайване.
Аз в Jeffersonville не съм била, хора коите са били там кой са? и защо на тях вярвате? Може те побързо са за окайване. Такива свидетелства нищо не струват. Така може и папата римски да посети вас и да каже след че сте за окайване.
Истински плод на служението на Бранхам е хиляди и хиляди спасени в славата по време на живота му, и днес хиляди и хиляди по земята ,които напуснали са деноминации, прилепили са близо к Исус с жива вяра, и приготвят са сериозно към срещата с Христос. Това общо. А конкретно за отделен човек не мога да отговоря.
Такава преценка изобщо не е вярна. Колкова много има хора ,коите са наричат "ние сме вярващи на Исус Христос" в целия свят, коите много не приличат на истински вярващи. В това е виновен не Исус .
Говорим за самата църква основана лично от Бранхам. А и обществата следващи Бранхам не виждам по нищо да се различават от деноминациите. Самия Бранхам си е функционирал изцяло в рамките на религиозната система в САЩ. Десятъци, религиозни титли, служения освободени от данъци и прочие атрибути на деноминациите са характерни и за Бранхам.
Например, защо се е наричал reverend? Това е атрибут на религиозната система. Защо вместо да учи Божиите хора да живеят заедно като един народ, той е правил същите седмични събрания в зала, както и всички деноминации.
Повече може да се вярва на хора в Jeffersonville, защото Бранхам там е прекарал много време лично с мнозина от тези хора.
На вас ли да вярваме, където казвате, че не сте му прочела внимателно писанията, които са дори на вашия сайт, но за сметка на това го защитавате.
Цитат на: Watchman - Ноември 20, 2013, 19:54:17 PM
Например, защо се е наричал reverend? Това е атрибут на религиозната система. Защо вместо да учи Божиите хора да живеят заедно като един народ, той е правил същите седмични събрания в зала, както и всички деноминации.
Исус ни учи: Не съдете по изгледЗнам точно че където Броанхам го поканили да проповядва, отивал, не изпускал възможноста по послужи.
Това е всичкото има го в Библията, също и Исус проповядвал в храма , и бил у фарисея в къщи. А за седмични събрания в зала вие откъде го взехте. Той често беше в други райони и штати, дори и страни. НО и на място проповядвал и се молил за хората по дълги часове. Колкото много той послужи на Исус и на Божиите люде, така доста малко служат хора на земята.
Главното да разберем какво ни казва Бог чрез това служение, и който има ухо ще чуят.