Та въпросът ми е следния. Играта на еврофутбол грях ли е? Аз се замислих над този въпрос по ради пречината, да хазард е, но част от парите отиват в министерството на спорта.
Какво е доброто, че парите отиват в министерството на спорта?
Иначе е писано, че бързата печалба не е угодна на Бога, което включва не само хазарта, но и тегленето на кредити. Думата "грях" означава "отклоняване от целта" и "нямане на нищо общо с". Та, "грях пред Бога" означава да се отклониш от целта, която Бог е посочил и да нямаш нищо общо с Бога.
Или накратко казано за въпросът ти: Да, грях е.
Цитатно част от парите отиват в министерството на спорта.
Ако парите отиват в министерството значи
греха е още по-голям, защото държавата няма право да се занимава с хазарт.
1 Коринтяни: 10:31 И тъй, ядете ли, пиете ли, нещо ли вършите, всичко вършете за Божията слава.
Най-верният критерий е дали може да бъде прославен Бог в това което вършим.
здравей, човека ако правилно прочитам иметоти не съм съгласен че е грях по простата причина че първо трябва да изпиташ мотивите си итогава да решиш да ли грях .Словото казва че нещо ако не те осъжда сърцето не е грях .Но итова което и аз твърдя трябва да си уверен в твоето сърце . ткаче не е еднозначен отговора помисли.
Цитат на: choveka - Февруари 23, 2012, 00:28:05 AM
Та въпросът ми е следния. Играта на еврофутбол грях ли е? Аз се замислих над този въпрос по ради пречината, да хазард е, но част от парите отиват в министерството на спорта.
@''choveka'' - представи ли се?
Иначе, на въпроса ти - Ами не , защо да е грях? Всичко за което имаш убеждение не е грях.
Друг е въпросът вече ако си станал роб на хазарта или Футбола ти е станал идол,
иначе да пуснеш фишче чат-пат, няма лошо.
Писано е:
Притчи 20:21. На богатството, което бързо се придобива из начало, Сетнината не ще бъде благословена.
Притчи 28:20. Верният човек ще има много благословения; Но който бърза да се обогати не ще остане ненаказан.
Притчи 28:22. Който има лошо око, бърза да се обогати, А не знае, че немотия ще го постигне.
Та, който е решил "да пуска фишче", да реши на чий бог служи. И това не е само с фишчето, ами и всякакви "далавери".
Цитат на: Tihomir - Юли 09, 2012, 23:28:07 PM
Писано е:
Притчи 20:21. На богатството, което бързо се придобива из начало, Сетнината не ще бъде благословена.
Притчи 28:20. Верният човек ще има много благословения; Но който бърза да се обогати не ще остане ненаказан.
Притчи 28:22. Който има лошо око, бърза да се обогати, А не знае, че немотия ще го постигне.
Та, който е решил "да пуска фишче", да реши на чий бог служи. И това не е само с фишчето, ами и всякакви "далавери".
Добре, де , пастора от Горна Оряховица които удари Джакпота преди няколко месеца, на кои бог служи, в грях ли е???
Хахахахаха.
Мисля, че по-горе ясно отговорих на въпроса.
Цитат на: The Disciple - Юли 09, 2012, 21:22:35 PM
........ Всичко за което имаш убеждение не е грях...........
Това горното ми се иска да вярвам, че НЕ го извеждаш в абсолютизъм, защото както е написано звучи ужасно!!!
Садиста, педофила, убиеца, лъжеца, прелюбодееца и прочие покварени и с прегоряла съвест човеци, са напълно убедени в правотата на действията си, колкото и зли да ни изглеждат последните. Поради тяхната убеденост в извършваното зло оневиняват ли се деянията им, така че да считаме всички останали хора, включително и потърпевшите, че подобни действия НЕ СА ГРЯХ, само защото извършителите на зло са убедени в своята си изкривена правда?
Това твое изречение е наистина абсурдно, когато имаш светлината от Словото кое и какво Бог нарича грях.
Притчи 12:15. Пътят на безумния е прав в неговите очи, А който е мъдър, той слуша съвети.
Писаното е писано.
Още нещо което казва Тихомир не е помислено.Той казва че това че отиват парите в държавата не било правилно ,мисля че меко йказано е смешно .Потази логика да не си плащаме данъците......Божието на бога ,а кесариевото на кесаря
Данъците са задължение за разлика от хазарта.
Не само това, никое правителство няма мандат от Бога да се занимава с хазарт или да насърчава комарджийски практики. Правителствата имат мандат да събират данъци в определени граници.
Писанието казва, че управниците трябва да насърчават добротвореца и да наказват злотвореца. В случая те правят обратното - насърчават комарджиите.