Значи аз бях първоначално срещу Христос но в крайна сметка разбрах че сме от един отбор макар и да не съм съгласен с моленето за прощаване на грехове, след като веднъж сме се измили. Според мен всеки трябва да търпи наказанието за греховете си които е извършил след като се е новородил
Както пише в Библията
"16 Измийте се, очистете се, Отмахнете от очите Ми злото на делата си, Престанете да вършите зло, 17 Научете се да струвате добро, Настоявайте за правосъдие, поправяйте угнетителя, Отсъждайте право на сирачето, застъпвайте се за вдовицата. 18 Дойдете сега, та да разискваме, казва Господ; Ако са греховете ви като мораво, Ще станат бели като сняг; Ако са румени като червено, Ще станат като бяла вълна."
Тоест греховете се изчистват когато правим добро
В същото място, където цитираш се казва по-надолу, че самият Господ ще изчисти греховете на Сион, защото Сион не устоя в договора.
Добрите дела няма да помогнат за спасението на човека, иначе идването на Христос би било напразно. Дори само за това, че някой отхвърля Сина, а върши други добри дела, той ще бъде наказан.
И пак ще туря ръката Си върху тебе, И ще очистя шлака ти като с луга, И ще отделя от тебе всеки примес; И ще възстановя съдиите ти както по-преди, И съветниците ти както отначало; Подир което ще се наречеш Град на правда, Верен град, Сион ще се изкупи чрез правосъдие, И тия, които се върнат в него, чрез правда.
Един безбожен човек никога не може изкупи греховете си с добри дела.
Един праведен човек може да бъде наказан, може и да не бъде наказан за греховете си и това е Божие решение, а не човешко. Давид беше наказан за греха си, докато за Павел не се свидетелства това (въпреки, че може да е бил наказан). На Давид и на Павел им бяха простени греховете, но Давид беше наказан.
Също в Словото пише, че:
[6] Ако речем, че имаме общение с Него, а ходим в тъмнината, лъжем и не действуваме според истината.
[7] Но ако ходим в светлината, както е Той в светлината, имаме общение един с друг, и кръвта на Сина Му Исуса [Христа] ни очиства от всеки грях.
[8] Ако речем, че нямаме грях, лъжем себе си, и истината не е в нас.
[9] Ако изповядваме греховете си, Той е верен и праведен да ни прости греховете, и да ни очисти от всяка неправда.
[10] Ако речем, че не сме съгрешили, правим |Бога| лъжец, и Неговото слово не е в нас.
В края на краищата "духовният евреин" се оказа член на синагогата на сатана, обичащ богохулствата и използвайки пентаграми като свой аватар в други форуми и явен дъновист.
Цитат на: nvknvk - Юли 19, 2008, 15:53:33 PM
Както пише в Библията
"16 Измийте се, очистете се, Отмахнете от очите Ми злото на делата си, Престанете да вършите зло, 17 Научете се да струвате добро, Настоявайте за правосъдие, поправяйте угнетителя, Отсъждайте право на сирачето, застъпвайте се за вдовицата. 18 Дойдете сега, та да разискваме, казва Господ; Ако са греховете ви като мораво, Ще станат бели като сняг; Ако са румени като червено, Ще станат като бяла вълна."
Тоест греховете се изчистват когато правим добро
Тихомире не знам какъв е Дух. евреин и защо сте го изгонили но ти 100% проценнта не си прав, а стиха които тои дава е абсолютно уместен, и това се доказва от словото в Новия Завет поне на 10 места:
1) РИМЛ. 2 глава /6 стих -- "Които (Бог) ще въздаде на всекиго според ДЕЛАТА му! --
Вечен живот на тия които с постоянство в ДОБРИ ДЕЛА търсят слава почест и беzсмъртие А СКРЪБ и негодувание на тези които......и т.н. до 11 стих като отбележи 9 и 10 стих.
2)Както и апостола по нататък казва "Нека вършим зло за да доиде добро ли?- ДА НЕ бъде!!"
3) Яков-- "Вяра без дела е мъртва вяра!"
4) Тит 2 гл. 7 и 14 стих -- "Които (Исус) даде себе си за да ни изкупи.......люде.........РЕВНОСТНИ за ДОБРИ ДЕЛА"
и много много други.
По този начин ти ставаш препъни-камък за хора които търсят бога а ти им казваш: " а бе, важното е да вярваш пък може да правиш каквото си искаш"
Трябва да има баланс между вяра и дела.
" Каква полза братя мои, ако някои казва че има вяра а няма дела ?- може ли такава вяра да го спаси?"
За да удовлетворя любопитсвото на ByFaith : повярвал съм от благовестието на Петдесятна християнка а години на ред съм ходил в Божия Църква където особенно много се акцентира на Яков 2 гл. 22-24 стих че "чрез дeлата се усъвършенства вярата" и все още имам приятели там.
Относно изгонването на този потребител - оставих първото изречение от едно от мненията му заради вас, за да четете и да видите, че човекът е пратеник на сатана.
"Препъни камъкът" са ученията в мнозинството от църквите днес.
Проповедниците в такива църкви учат хората, че трябва да вършим дела, за да се спасим, което е неправилно.
Объркват хората, защото си играят със значението на думите. Не учат хората да четат Словото, а им проповядват неща, с които хората трябва сляпо да се съгласяват.
Днес по църквите се проповядват 2 крайности:
1. Спасение чрез дела.
2. Спасение по благодат и няма нужда вече по-нататък от дела
Ако човек се спасява чрез дела, това е същото като да живее по закон - върши добри дела и се спасява. Ако това е вярно, то Христос напразно е дошъл. Също и Словото го опровергава:
Галатяни 2
Не осуетявам Божията благодат; обаче, ако правдата се |придобива| чрез закона, тогава Христос е умрял напразно.
Галатяни 5
[3] Да! повторно заявявам на всеки човек, който се обрязва, че е длъжен да изпълни целия закон.
[4] Вие, които желаете да се оправдавате чрез закона сте се отлъчили от Христа, отпаднали сте от благодатта.
Галатяни 3
Тогава, законът противен ли е на Божиите обещания? Да не бъде! Защото, ако беше даден закон, който да може да оживотвори, то наистина правдата щеше да бъде от закона.
Римляни 9
[30] И тъй, какво да кажем? |Това|, че езичниците, които не търсеха правда, получиха правда, и то правда, която е чрез вярване;
[31] а Израил, който търсеше закон за |придобиване| правда, не стигна до такъв закон.
[32] Защо? затова, че не |го търси| чрез вярване, а някак си чрез дела. Те се спънаха о камъка, о който |хората| се спъват;
Исая 59
[15] Да! истината я няма, И който се отклонява от злото става плячка; И Господ видя, и стана Му неугодно, че нямаше правосъдие,
[16] Видя, че нямаше човек, И почуди се, че нямаше посредник; Затова Неговата мишца издействува за него спасение, И правдата Му го подкрепи.
Днес доста лъжеучения се ползват от това, че "спасението е чрез дела". Стиховете по-горе ясно показват, че човек не може да се оправдае (както казват проповедниците "спаси") чрез дела.
Това, което днес лъжеучителите казват е, че човек е "добър" и естеството му се "стреми към добро" и той един ден ще намери сам Бога.
В Словото виждаме обратното:
Битие 6
И като видя Господ, че се умножава нечестието на човека по земята и, че всичко, което мислите на сърцето му въображяваха, беше постоянно само зло
Заради това, че мислите на човека са постоянно зло, Бог видя, че няма човек и затова Неговата мишца изработи спасение в лицето на Исус Христос Праведният.
Бог ни е съживил още когато бяхме мъртви в греховете си и ни е отворил очите (както ги отвори на сляпородения човек). Когато очите на човека са отворени, тогава той има способност (дадена му от Бога) да се покае. Ако не се покае, той остава в греховете си. Ако се покае, тогава той става ново създание, чието естество е вече различно, защото е новият човек. Оттук нататък човекът, който се е приобщил към Божието семейство трябва да върши дела, достойни за покаяние и да устои докрай, защото само който устои докрай, той ще бъде спасен.
Тъй че, спасението е от Бога - той отваря очите, той ни съживява от мъртвото ни състояние в греховете (защото мъртвият не може да бъде оживен сам, но Бог трябва да го съживи). Тогава човекът има отговорност да се покае и да вярва в благовестието, според както виждаме да проповядва Христос, а и всички Негови служители преди и след Него. Тогава вече Божият човек е способен да върши добри дела, според които ще бъде и наградата му. Той трябва да устои в спасението си докрай, което не може да стане, освен чрез Божията помощ, която го прави ново създание и му дава тази способност. Ако човекът реши да ходи отново по плът и да угажда на плътта си, то той е напразно повярвал.
Добре съгласен съм, но този пост доста се различава от първия ти които е определено краино калвинистки.
И все пак мисля че може да направите по прозрачна политиката си на гонене, да направите някакви точни правила, защото не може всеки да гоните с 2 Кор. 5 глава
наи-малкото защото за това трябва да познаваш лично човека.
Ами ако в саита влезе невярващ и да речем почне да ругае как ще го изгоните с 2Кор.:5 гл. като там е ясно че става въпрос за човек които вече е част от църквата?
Ако разгледаш първия ми пост в тази тема в светлината на втория (което всъщност го пише в Божието Слово), то няма да ти прозвучи "крайно калвинистки" (каквито и да са тези "калвинисти", не ги знам). Обърни внимание, че "играта на думи", която се прави в днешни дни е обърнала истинското значение на думите и затова звучи "крайно калвинистки".
---
Ако влезе човек, който има съмнения относно Божия път, то такъв трябва да го наставим с кротък дух.
Ако влезе човек, който е наясно с текстовете в Библията и идва, за да говори бесовски учения, такъв не е добре дошъл.
Преди всичко текущият форум е място за братско общение, а не способ за благовестие (въпреки, че е възможно някой да се обърне към Бога). Това е насочеността на форума, това е и правилото за общуване тук. Ако някой не от Христовите ученици, той не е добре дошъл да пише тук. (правилата (http://www.fellowshipbg.org/index.php?topic=28.0)).
Този форум има за цел да издигне Божието Слово като Истината в Интернет, а не да търпи лъжебратя.
Извън виртуалното пространство е мястото, където изпратените Божии хора отиват и говорят благовестието и Бог свидетелства с мощната си ръка. Тук само общуваме (ограничено), докато е време. Този форум не може да покрие това, което се изисква от Божия човек, но е малка крачка към единството на братята в последните времена, в които живеем.