1 Солунци 5:21. Всичко изпитвайте; дръжте доброто.
В момента виждате, че пред очите ви се подменят учебници, пишат се статии в подкрепа на тази подмяна и се съобщават съвсем различни факти от това, което е било в учебниците преди 15-20 години.
Един от тези примери е за турското робство. Днес има все още живи хора, чиито бащи или дядовци са участвали във въстания преди Освобождението или в Руско-Турската война. Независимо какво се приказва по медиите, независимо колко хора (платени или не) казват, че такова нещо не е имало, независимо, че се правят филми, пишат се книги с разкази, подменят се учебници, примерите, които имаме пред очите ни, фактите остават. Не фактите, които са лесни за написване в нов учебник. Говоря за живите факти. Ако пътувате малко повече из провинцията и обърнете внимание на имена на села, на махали, разговаряте с хора, които са локални, разпитате малко за историята на махалата и селото, купите книги, писани от локални хора, разгледате локалното читалище, локалния музей, локалната архитектура, локалните исторически места, ще видите, че тези, които вярват на постоянно променящите се официални исторически "факти" са хората, които никога не са проверили нещо сами.
По този начин едно време е имало учебници, които са говорили за неподвижна и хоризонтална земя, която след това в следващите учебници се подменила с учение, че всъщност се въртяла, а днес виждаме, че била топка, която се върти в нищото.
С това въведение искам да кажа, че подмяната на историята не е нищо ново. То се е правило преди, прави се в наши дни пред очите ни и ще се прави докато не дойде Христос да установи царството си.
Предвид тези неща, които днес виждате, е редно да се съмнявате в абсолютно всичко, което ви поднасят като исторически факти. Това все още ви звучи твърде абстрактно и далечно, но нека да ви дам няколко насоки и примери, за да разберете, че вероятно нищо от това, което официално се говори като история не е вярно.
Най-важното нещо от тази публикация тук е да разберете как можете да отсъдите дали ви лъжат или не. Четем го в Библията и това се нарича "изпитване" или "изследване". Да, някои неща е трудно да се изпитат или изследват, но най-малкото може да бъдете подозрителни към всичко, което виждате, че се различава от това, което сами откривате.
Филипяни 1:10. за да изпитвате нещата, които се различават, та да бъдете искрени и незлобни до деня на Христа
Има множество фалшиви документи, както и множество истински. Има множество фалшиви археологически разкопки, има и множество истински, както и множество унищожени.
Ще се спра на няколко основни фактора, с които може да изпитате дали това, което ви казват е вярно. Тази тема може да се продължи с много и много примери.
Електричество
Според официалната история, електричеството е открито от западни изследователи, които по случайно стечение на обстоятелството, почти всички, са от тайни общества и днес са представени като героите на електричеството. Казва ни се, че електричеството е навлязло в бита на хората едва в края на 19-ти век.
Ако открием снимки (от времето, когато официално е имало фотоапарати), картини, исторически документи, разкази, учебници и други подобни, които ни показват, че е било използвано електричество преди това, ще повярвате ли? Вие преценете сами.
На не една картина от различни художници през 17хх и 18хх (нарочно не казвам 18-ти и 19-ти век, за да подчертая за кои години става въпрос), има ясно изобразено използване на електричество в интериори и екстериори. Как разбираме, че не са свещи? Художниците рисуват свещи по един начин, а електричеството дава много по-силна светлина. Ако търсите за картини от коронясването на Иван Велики или Александър I или II, ще видите как дворците в тогавашните столици са покрити с множество лампички, които напомнят празнично осветление. На други картини се вижда как кораби разполагат с много силен фар, с който осветяват пред себе си. На трети се вижда улично осветление, което вечер свети точно както днешните лампи. В много картини на празненства се виждат контролирани арки (мълнии) от електричество, които идват от близки куполи или стълбове и хората изглеждат да не са изненадани от това.
Не само това, но на снимки от старо време се виждат множество стълбове, които имат много по-различна форма от сегашната и, забележете, нямат жици. Виждат се градски трамваи, които са без коне, без дим и без жици (в случай, че някой реши, че жиците били под земята). Снимки с подобни стълбове има и от по-големите градове в България.
Ако потърсите снимки на изложение в Париж от 1900 ще видите как там електрическите трамваи, електрически тротоари (да, като това, което виждате по летищата, но в Париж е имало такива тротоари), електромобили, камиони за доставка, управлявани на ток, са били нещо нормално. Ще видите няколко особено величествени сгради, както и една много красива, намираща се близо до Айфеловата кула, върху която има статуя на "феята на електричеството". Тези красиви сгради са били използвани и за изложения на техника. На снимки от тези изложения ще видите множество електромотори и машини, като близо до тях (до самите електромотори) има странни куполообразни "постройки" (като мини куполи), или неща с форма на конус. Подобни неща с форма на куполи е имало и на един от първите етажи на Айфеловата кула. Вижте снимките. Тези, на вид декоративни елементи, са били махнати от кулата, както и са сринати въпросните красиви сгради срещу нея. В момента там има парк. Защо са махнати?
Ако разгледате снимки за електромобили от същото време ще видите, че са изминавали 1600км с 1 акумулатор с 1 зареждане. Днес е голям "напредък" като ви кажат, че с кола с няколко акумулатора може да изминете разстояние от 300км с едно зареждане.
Какви са тези стълбове, които има по снимки и рисунки и защо днес ги няма? Къде са им жиците? Защо след това се появяват и съвременни стълбове, но от тях излизат жици. Има снимки (и от България), които имат старите стълбове от едната страна и съвременни от другата. Едните са без жици, но имат нещо, което прилича на тези белите изолатори. От другата страна са съвременните, които пак имат изолатори, обаче имат жици. Явно става въпрос за различни неща и различни принципи на действие.
Оставям да изследвате сами и да прецените доколко това, което днес ви казват е така.
Архитектура
Казано ни е, че днешната т.нар. "колониална архитектура" датира от края на 19-ти век, което означава, че в периода 1850-1900 е имало много строежи на красиви здания от типа архитектура на Народния театър "Иван Вазов". Това е важно да се отбележи, защото такива сгради не се строят за 3 дни, но са направени от тежки каменни блокове, които са изсечени прецизно с множество орнаменти, капители, масивни колони и т.н. Знаем, че днешните големи сгради се строят с много подемна техника и пак строежът на такива е в рамките на няколко години. Ето и изненадата: Ако потърсите за снимки или картини на стари сгради из всички големи градове по света ще видите следното: Навсякъде по света е имало почти еднаква архитектура, като тази, за която говоря тук. Много от тези сгради са строени далеч преди колонизирането на дадената територия. Как разбираме? Има картини, които показват военни действия и превземане на дадена сграда или крепост (в този стил) от колонизаторите. Няма да видите нито една снимка на строеж, а са снимани множество сгради, които са във видима дългогодишна експлоатация. Може да видите снимки от Япония, Чили, Африка, Куба, Либия, Русия и много други, като тези снимки изглеждат все едно се разхождате из Париж. Да, това са фотографии. Много от тези сгради днес са сринати и такива могат да се намерят основно в западна Европа. Защо?
Пробвайте да потърсите за снимки например с "Calcutta old buildings", като заместите "Calcutta" с някой друг град и вижте старите черно-бели снимки. Вижте архитектурата и сравнете със стари снимки на сгради от други градове по света. Няма да намерите нито един строеж, но и няма да познаете, че сте например в Индия, както примера, който ви дадох, защото сградите изглеждат т.нар. "европейски". Ще се изненадате само от това, че ще откриете индийски елементи (цвета на кожата на хората, облеклото на хората и тук-там индийски тип сгради). Тогава се замислете доколко този стил е наистина "европейски" или "колониален".
Същия този стил може да се види по стари рисунки от Америка, където ни казват, че имало индианци, които живеели като диваци. Там може да видите рисунки на сгради, които са на изящни замъци, които днес може да видите в Русия и в Западна Европа, но тези замъци ги няма вече в Америка.
Ще разберете, че сгради като гръцкия пантеон не са нещо, което е било само в Гърция, а по целия свят.
Доста голяма част от днешните туристически атракции-руини в Турция, например в Ефес, изглеждат с абсолютно същата архитектура, но са руини. Днес, заради военни действия има места в Близкия Изток, които са превърнати в подобни руини и след 50 години може да бъдат туристическа атракция, показваща "руини от преди 4000 години", а всъщност са били съвсем скорошни.
Ако разгледате рисунки на стари художници, търсейки "ancient buildings paintings" или "giovanni panini painter buildings", ще се натъкнете на множество картини на художници, изобразяващи съществуващи днес сгради и интериори, както и такива, които днес ги няма. Повечето от тези, които ги няма са огромни здания, които са сякаш строени за гиганти или от гиганти, с детайл, който е на изключително високо ниво. Ще разберете, че е имало множество пирамиди и в Европа. Всичко това днес го няма. Къде е отишло?
Внимателно вижте сградите по рисунките и по снимките. Как се работи камък по такъв начин? Как са изсичали сгради в твърди скали? Как са пренесли толкова много тежък материал на големи височини? Какви са тези гладко изрязани гранитни камъни на много места по света? Как са рязани? С каква технология? Стари хора казват, че имало майстори, които са размеквали камъка и така са го обработвали. Къде е това знание днес?
Географски карти и информация от пътешественици
Ако разгледате стари географски карти, може да се поинтересувате например от Париж и сградите, за които споменах и които днес ги няма (не пише да са били разрушени от бомбардировки, просто ги няма), ще видите доста изненадващи неща, като например, че е имало големи империи, които никой никога не ви е споменавал, обхващащи териториите на Русия, Индия, Китай, Япония, както и Америка. Не е малко, нали? Обаче никой не ви е казал за тях. Има ги не на една или две карти, а на множество карти на различни езици и от различни времена. Ако днешната официална история се базира на информация и от такива географски карти, тогава защо никой нищо не ни е казал за тази империя и за други подобни страни?
Много от пътешествениците от миналото, като Марко Поло, и други, рисуват и описват народите, при които са били. От най-различни картини се вижда, че в Монголия е нямало хора с дръпнати очи, както и в голяма част от Япония. В Америка е имало основно бели хора и по картините и по откритите мумии се виждат множество с руси коси. По картите се вижда, че са знаели не само за Северна и Южна Америка, но са и търгували с тях. Не само това, но се виждат още 4 огромни по територия острови (по-големи от България), които са точно на територията на днешния северен полюс.
Отново ще напомня, че ако има едни и други "факти", тогава защо някой е решил, че ще ни покаже само едните? Защо имаме много оскъдна информация за доказателства за съвременната история, а имаме толкова много данни за съвсем различна история, обаче никога не сме чували за нея?
Гиганти
Библията ни казва, че е имало гиганти в следствие на смесване на ангели с човешки дъщери. Такива гиганти е имало по времето на Ной, имало е и след него. В множество исторически документи виждаме рисунки на гиганти заедно с рисунки на хора. Виждаме и множество скулптури, в които заедно са изваяни и гигант и малък човек, които са в някакво взаимоотношение. Има множество гигантски книги (потърсете за "giant books"), които се вижда, че не са написани като за използване от човек с нашия ръст, защото и самите букви са по-големи. Не е просто да спестят място и да направят 1 голяма книга вместо множество малки. Къде са всичките разкопки от кости на гиганти (отново може да потърсите за "giants archaeology"), каквито са открити по цялата земя, но няма нищо по музеите? Защо все се предават на музеите и след това се "изгубват"?
Ако потърсите за "ancient giants", ще видите множество стари статуи, картини, че дори и снимки на гиганти и заедно с тях и хора от нашия ръст. Ще видите, че хората са имали тези хора за богове и са им се кланяли. Ще видите, че част от тези са също и на православни, както и в много от иконите (например на "свети Георги") има гигант и малък човек. Това изобщо не е случайно, предвид факта, че по цял свят има подобни изображения, както и информация за това как определени хора срещат гиганти и описват точно колко са били високи.
В Писанията имаме информация за гиганти от най-различни височини. Едни от най-високите, за които съм чел в Писанията са колкото кедрово дърво, което достига до около 50м височина:
Амос 2:9. Но аз изтребих пред тях аморееца, Чиято височина бе, като височината на кедрите, И който бе як като дъбовете; При все това, съсипах плода му изотгоре И корените му изотдолу.
Смятам, че тези размисли за момента са достатъчни, за да може всеки от вас да направи сам изследване на фактите, които ви се показват и това, което има като материали. Защо много от тези исторически факти (дори снимки) са пренебрегнати от официалната история?
Кара ли ви официалната история и това, което сега ви показах да се чувствате по-различно? Как бихте се чувствали ако бяхте убедени, че едно време хората не са били диваци, които не са знаели друго освен да ходят с препаски, да живеят в пещери и грубо да дялат камък? Как бихте се чувствали днес ако знаехте, че едно време са разполагали с подобни, ако не и много по-напредничави технологии отколкото днес?