Изчаках и прочетох темата отново, така е мисля най-добре. Това което виждам, е че логиката на дискусията се изгубва нейде си и всеки тръгва в различна посока и дали взаимно, дали едностранно не се четем. Ок, моя грешка си е, че не съм проверил думата дето я поправи в Откровение.
Ама ето примерно Тишо и неговата реплика дето стандартно си я пише къде ли не, и обикновено се почват едни дискусии поради нея, не случайно я цитирах по-горе. Директно обвинение има/няма защо давай :D Колко теми съм прочел обикновено се почват едни спорове след нея... Та аз си я знам ама тоя път така се получи, че я цитирах, сега като се замисля даже добре се получи, да се види и да се замисли преди да я използва. Да ясно е защо я ползва, ама не винаги е уместно. Сега може и да не съм прав, ако е така да помисли и да каже, може пък и аз да бъркам.
За това, че съм гледал от лична гледна точка, ами то нещата всъщност стигнаха точно до там, бях си обвинен и осъден, заблудените директно в коша, ама и аз съм бил заблуден та как да го чета по различно, значи и аз съм в кюпа с тях - то по различно не мога да го чета :D
Та като отделим тия неща по-горе, тук е мястото да попитам и това
2Ti 2:11 Вярно е това слово: "Защото ако сме умрели с Него; то ще и живеем с Него;
2Ti 2:12 Ако устоим, то ще и да царуваме с Него; ако се отричаме от Него, и той ще се отрече от нас;
2Ti 2:13 ако сме неверни, Той верен остава; защото не може да се отрече от Себе Си".
какво ще рече подчертаното ?