Виждам, че нямате какво да отговорите и вече се интересувате от активността във форума.
Имах какво да пиша доста много , но не располагах с време. Това честно го пиша.
Но и много ми стана пречка да участвам в тази тема - написано за мен и семейството ми «последователи му». Вниквах в това. Може някой така се нарича. Но аз така не се наричах тук. Ако човек сам себе си не нарича «аз съм последовател на …..» , то защо вие така да го наричате? Имайте макар малко уважение към участниците. А защо именно последовател на Бранхам? В последните години най-много слушам проповедите на съпруга ми , може ще прецените че съм последовател и на него? Тук на фроума доста съм написала за Павел и думите му цитирах. Защо не наричате «последовател на Павел»? Много ми се харесват спокойни песни на О. Камашилова и доста за те казвах на вярващите. Може би съм последовател и на та сестра? Глупости е това с вашето определяване кой на кого е «последовател».
И още пишете че семейството на Людмила е последователи. Супруга ми никога така ни се наричаше, проповедите му са обширни, и за най-различни билейски теми, отделно не е проповядвал само за един някакъв проповедник\пророк. Вярващи които близо го знаят, такива определения за него не казват. И откъде знаете ни семейството, че така лестно определяте на кого ние сме «последователи»? Как мога да бъда последовател на Бранхам или Павел, когато в серцето ми волята на Исус Христос? Съвестта не ми позволява да се наричам последовател на проповедник. Можете ли да разберете че това е въпрос на съвестта! Затова, АКО ВЯРВАЩ ЧОВЕК НЕ СЕ НАРИЧА САМ «АЗ съм ПОСЛЕДОВАТЕЛ НА еди кой си», ТОГАВА И ВИЕ НЕ СИ ПОЗВОЛЯВАЙТЕ ДА ГО НАРИЧАЙТЕ ТАКА.
-------------------------
1) Не може да се аргументирате, защото не познавате Писанията;
2) Избягвате директни въпроси;
Аз съм аргументирала доста места на Писанието, но вие не искате да ги видите. На директи въпроси отговорях също доста, но те са много, а езика български ми е труден. А вие, знаейки добре български, защо не отговорехте на всичките ми конкретни въпроси? Но аз не ви побързвам, а вие - да. И на другите участници отговорехте абсолютно на всичките им въпроси? Да или не?
В този случай аз ви казах, че Бранхам твърди, че има 3 грабвания. Такова нещо в Писанията няма и той самият не е успял да го докаже, защото не разбира, че Израел и езичниците ще бъдат видоизменени в едно.
Откъде взехте за 3 грабване, дайте ми линка. А за Израел и езичниците изобщо не сте разбрали, или пак откъснато думите тълкувате му?
Писанията говорят ясно за 1 посрещане в облаците и царуване на земята веднага след това.
За това вече ви задах въпроси, но вие не дадахте аргументиран отговор.
Бранхам говори за свидетелстване на евреите, и че "църквата" (без евреите каква "църква" може да има?) щяла да бъде някъде си в облаците. Такова нещо в Писанията няма
Вие обърквате думите на Бранхам, съм чула именно не един път в различни проповеди как той казваше подробно и показвал в връзка с места на Писанието. Вие мнението си в вашета цяла картина не го показвате на връзка с другите важни места на Писанието.
А това, че твърди, че ангели били го завели да отвори 7-те печата? Това е пряко противоречие с думите в Библията, според които няма достоен човек да ги отвори, а само Божият Агнец.
БРАНХАМ ВИНАГИ КАЗВАШЕ ЧЕ 7 печата отвори Агнето (Христос) в различните си проповеди. Защо, защо вие думите му променявате или исползвате откъснато, и след тълкувате?? Каква ви е целта?
А това, че имал "божествено вдъхновение" да каже, че Христос щял да се върне през 1977?
За този въпрос има дискусии, аз ги знам доста, но в оригинала на записа трябва да се чуе какво той наистина е казал. Вие лично го чухте? Откъде взехте оригинала на английски?
А това, че според Бранхам Христос не е съществувал като Бог преди въплъщението? А това, че Христос не бил казал, че бил Божий син, когато бил в плът, а го пише ясно?
Какво въплощение? Вие изобщо не сте разбрали какво той казал, и пак откъснато сте взели от думата му. Защо това го правите?
И вярвате на този човек Бранхам?
Аз вървам на Христос , че Той го прател.
написани за идването на Илия преди Христос, а едно от тях е, че ще обърне чадата към бащите. Такова нещо не е станало и Бранхам не е жив вече от десетки години.
ИМЕННО ТОВА се изпълнило , и неговото служение «обърна чадата към бащите» беше напълно проявено и по времето на живота му, и след него. Аз мога подробно за това да напиша.
Вие самите признавате това, че бил "Илия", а има толкова фундамнетални пропуски в Божието учение.
Да , той беше обещаният Илия, които бе изпратен «преди да дойде великият и страшен ден Господен».
Писанията казват едно, Бранхам казва друго и за вас вторият има повече тежест.
НЕ! Това вие го виждате така , но вижда ли го така Христос?
Вие нямате никакво доказателство от Писанията, че това, което Бранхам твърди е вярно.
Доказателствата от Писанията Бранхам винаги ги казваше и показваше. Вие ма вкарвате в словоборство, но аз нямам време за това.
Хайде като толкова искате да доказвате, покажете, че (както Бранхам твърди) евреите ще бъдат оставени на земята, а ще бъдат грабнати само езичниците и то преди "голямата скръб".
За какви евреи и за какви езицчници той казал разбрахте ли, или пропуснахте? Или отново сте взели откъснати изрази му, и смисъла е повреден. За това ясно е написано в Словото.
Аз мога да ви го докажа, а след вие пак ще вземате откъснато думите на Бранхам, или не?
Имаме примера на Беряните, че те изследваха дали думите на Павел (който беше пратеник от Бога, провъзгласен лично от Бога и изявен на вярващите
Също Бранхам беше провъзгласен лично от Бога и изявен на голяма мнозина вярващи. Това не е тайна, за това имало доста свидетели. Но вие не вярвате нито на Божието свидетелство , нито на людското. Добре, имате право.
Но ще ли сте да повярвали че Павел е пратеник на Бога , ако сте живеяли по времето на Павел???? И тогава имало доста хора което не му вярвали.
По същия начин ние изследваме думите на Бранхам спрямо Писанията и виждаме фундаментални проблеми.
Трябва да се изледват не думи отделно, а исцяло теми и проповеди. Фундаменталните ви проблеми са в ВАШЕТА цяла картина за второто идване на Христос.
Вие до сега още не отговорехте ми защо сте пропуснали толкова много места от Писанието и свързани с те събития. А сега ще отговоря на вашите въпроси за Бранхам и неговото служение.
Защо така е важно да приемат вярващи именно той човек, които Христос го прател?
1) Защото така ще приеме Христос. «Истина, истина ви казвам, който приеме онзи, когото Аз пращам, Мене приема; и който приема Мене, приема Този, Който Ме е пратил…»
2) Защото има голяма опастност за вярващи, че ако не приемат истинския пратеник, след това ще приемат друг, които в свое име дошъл. «Аз дойдох в името на Отца Си, и не Ме приемате; ако дойде друг в свое име, него ще приемете».
--------
Малахия 4:
5 Ето, Аз ще ви изпратя пророк Илия, Преди да дойде великият и страшен ден Господен;
6 И той ще обърне сърцето на бащите към чадата, И сърцето на чадата към бащите им, Да не би да дойда и поразя земята с проклетия. Ясно е казано
пророк Илия, а не конкретно само Йоан Кръстител или някакво име.
Общоизвестно в християнската среда че Илия, Йоан Кръстител, Елисей били са в Дух, които нарича се
«Духът на Илия».
За служението на Йоан Крестител Ангела каза на Захария:
17 Той ще предиде пред лицето Му в духа и силата на Илия, за да
обърна сърцата на бащите към чадата, и непокорните към мъдростта на праведните, да приготви за Господа благоразположен народ. (Лука 1 гл.) Само той ще изпълни "
обърна сърцата на бащите към чадата" Само! Ангелът нищо не е пропуснал.
Но това е само една част за Илия, написаната в Малахия 4 : 6
И той
ще обърне сърцето на бащите към чадата,
А втората част "
И сърцето на чадата към бащите им, Да не би да дойда и поразя земята с проклетия " не го казал Ангел на Захария, защото тези пророчески думи не са за Йоан Крестител. Ангелът нищо не объркал.
Явно е че Йоан Крестител не живеял по времето "Преди да дойде великият и страшен ден Господен". За него написано
«Той ще предиде пред лицето Му» , но не
«ПРЕДИ страшен ден Господен». Това всичкото е много ясно четем и тълкуване не се трябва. Какво е написано, така и станало.
Сега да видим какво казал Исус.
12 А от дните на Иоана Кръстителя до сега небесното царство на сила се взема, и които се насилят го грабват.
13 Защото всичките пророци и законът пророкуваха до Иоана;
14 и, ако искате да го приемете, тоя е Илия, който имаше да дойде.
Тук ясно Исус казва че Йоан дойде.И в Мат. 17:
12 …казвам ви, че Илия вече е дошъл, и не го познаха, но постъпиха с него както си искаха. Също така и Човешкият Син ще пострада от тях.
13 Тогава учениците разбраха, че им говореше за Йоана Кръстителя.
Ясно казал в миналото време че дошъл Илия и това е Йоан Крестител. А в бъдещето време Исус казва :
Наистина Илия ще иде, и ще възстанови всичко. Тук казва за ИЛИЯ ( не Йоан или име друго),
които ще възтанови всичко! Изобщо за друг Илия говори и за друго събитие - възтановяване на всичко). В различни преводи на други езици също е написано, еднакъв е смисъла за Илия "ще дойде" и "е дошъл" -
това говори се за различни събития и за различно идването на Дух на Илия .