Аз знам, че това ще ми отговориш и точно това ми е въпросът — къде пише, че няма пол.
Не се женят, нито се омъжват не означава "няма пол". А това, което Павел говори, че няма мъж или жена е същото, че говори за това, че няма юдеин и грък. Обаче защо виждаме отново да има разделение на това, че от юдейските племена ще бъдат спасени еди колко си човека, които ще бъдат с много специфична характеристика. Защо говори, че ще бъдат спасени хора от всеки народ? Защо се говори за новото небе и новата земя, като място, където народИ ще живеят? Защо се говори за такива, които ще бъдат в храма и няма да излязат от него и за народи, които ще живеят извън храма (и не са нечестиви)? Защо Павел говори, че някои неща били ПЪРВО за юдеина и после за гърка? Защо прави разделение на езичници и юдеи?
Затова те попитах, защото отговорът на тези въпроси съвсем не е праволинеен и това, което пише трябва да се изследва внимателно, защото именно прекрачването на границата на написаното прави хората да се гордеят спрямо другите, което е предупреждението, писано от Павел.
А темата е преди всичко за "живот извън системата", където трябва да се обърне внимание и за ролята на мъжа, и на жената, и на децата. Те се разглеждат и отделно, така и като взаимоотношения помежду им и с други семейства.