Не е тълкуване. Пише го в прав текст. Дори го пише в цитатите, които си дал в текста, който си писал преди няколко години. Важно е да се вниква в текста, а не да се изпада в "тълкувания". Това с "тълкуванията" е учение на Августин, който е казал, че винаги трябва да се търси скрито значение. Това е много пагубно учение, което е, за съжаление, дълбоко залегнало в днешното гръцко християнство.
Ето и един от пасажите, където се говори ясно за звяра, че е човек и то един от царете:
8. Звярът, който си видял, беше, но го няма; обаче, скоро ще възлезе из бездната и ще отиде в погибел. И земните жители, всеки, чието име не е написано в книгата на живота от създанието на света, ще се зачудят, когато видят, че звярът беше и го няма, но пак ще дойде.
9. Ето разумното значение на това: Седемте глави са седем хълма, на които седи жената;
10. те са и седмина царе, от които петимата паднаха, и единият сега е, а другият още не е дошъл, и когато дойде, трябва само малко да постои;
11. и звярът, който беше и го няма, той е осмият цар, който е от седемте, и отива в погибел;
12. и десетте рога, които си видял, са десет царе, които още не са получили царска власт, но за един час получават власт като царе заедно със звяра;
Отново обърни внимание на факта, че в Откровение не се споменава в прав текст за "антихриста", а в Данаил се говори за такъв човек. Кой тогава е липсващият "човек", за когото Данаил говори, а в Откровение не се споменава?