За да се увериш Valipeti, първо трябва да си наясно с Библейското учение за изпращането, което е напълно пренебрегнато от това поколение.
Рим.10:15 И как ще проповядват, ако не бъдат пратени?Този пасаж противоречи директно със масовата практика да се интерпретира Мат 28 гл, като че всички са изпратени. Ако бяха всички изпратени (колкото и безумно да е това само по себе си за всеки здравомислещ човек) то как Павел ще задава подобен въпрос?
Ер. 23:21 Аз не съм изпратил тия пророци, а при все това те се завтекоха; Не им съм говорил, а при все това те пророкуваха.
Ер. 23:22 Но ако бяха стояли в съвета Ми, Тогава те щяха да правят людете Ми да чуят думите Ми, И щяха да ги връщат от лошия им път И от злите им дела. Пророкуването не е само да
предсказваш някакви неща. Пророкуването е също да се
увещава и поучава народа относно определени реалности, които касаят съдбата на народа. Бог набляга на изпращането, защото никой няма власт да говори от Бога, освен ако не е изпратен персонално от Бога. Днеска имаме стотици хиляди проповедници, които са се завтекли да проповядват без Бог да ги е пратил. За да проповядваш Божието Слово не е достатъчно интелектуално знание на библейски доктрини. Ако имаш знание от Писанията можеш да споделиш, да дискутираш, да изобличиш облягайки се на авторитета на Писанията, но не и да проповядваш с власт свише. Точно това беше разликата между книжниците в Израел и Исус. Книжниците имаха познания върху Писанията, кога верни, кога не съвсем. И те поучаваха като едни, които имат знание от Писанията. Но Исус не говореше така. Той стоеше в Господния съвет, затова и думите му излизаха с власт, а не с теологична колебливост.
Властта също се виждаше не само в начина на проповядване, но и във власт над болестите, над демоните, над стихиите и над смъртта. Когато един човек е пратеник на Бога, той е
облечен във властта на Бога над тези неща. Това е разликата между изпратен и неизпратен човек.
За Keith Daniel не мога да коментирам, защото от него съм чул една две проповеди и ми се стори че има уклони по човешки в някои неща, докато при изпратения човек не може да има уклони. Но пак това е твърде незадълбочено наблюдение и не съм изпитвал по-сериозно. Ако Valipeti иска да изпитва и да изследва сам, но трябва да стъпи на библейските принципи за изпращане за да може да изпита.
За мен е по-важно да изучаваме именно тези библейски принципи, които виждаме в живота на онези, които действително са изпратени, без значение дали днес има такива хора или няма. Например в Израел е нямало изпратени хора от времето на Малахия до времето на Йоан Кръстителя. Това са около 400 години. Така, че исторически не е задължително непременно да можем да посочим във всеки един момент кой е изпратен, защото от Писанието виждаме, че понякога просто никой не е годен за изпращане:
Езек. 2:30 И като потърсих между тях мъж, който би застанал в пролома пред Мене заради страната, та да я не разоря, не намерих. Този пасаж също ме навежда към още един белег на изпращането, а именно Бог е потърсил мъж. Не казва човек или мъж или жена, а казва
мъж. Всички пророчески и апостолски Писания са писани от мъже, всички апостоли са мъже. Очевидно Бог е отредил мъжете за изпращане, а жените за помощници. Дори от самото създаване жената е създадена за помощник на мъжа, следователно тя няма самостоятелни и водещи функции и не може да бъде пратеник с власт свише.
Забележка:местен апостол що за иронияи и знаеш ли що е апостол -2 коринт 12:12 признаците на един апостол-знамения чудеса и велики дела се показаха между вас с пълно постоянсто ти чети внимателно от кого гонише злите духове нашия Господ а що се отнася за езиците те са 7 говорими и когато се моля те разбират както в деяния апостоли 2:1 и те ги чуха да говорят на собствения си език за великите божии дела ако се съмняваш ела в Бургас и чуи и небяди вече не вярваш часкам те stall aha
bullet95 не знам дали говориш 7 разбираеми езика и някой ги разбира, но на този етап на участието ти във форума е добре да наблегнеш на българския си език и правопис, защото не е много разбираем.