По убеждения съм съгласен в общи линии, но в позицията в която съм мога да говоря, като трета страна, не мисля че съм длъжен да ти давам повече обяснения защо. Нямам намерения да ти пиша автобиография.
Няма нужда да пишеш автобиография. Позицията в която си е че се числиш към едно от реформаторските течения на адвентизма и не се считаш към основната деноминация. Това не те прави по-малко адвентист, защото вие от реформаторските разклонения на адвентизма се считате за баш адвентисти. Ето защо нямаш право да се представяш за трета страна и ти много добре го знаеш това.
Така или иначе това което наблюдавам по-горе е вместо да се говори по темата за тази доктрина, се слагат сайтове против адвентистите. После когато отново някой върне темата се говори против него.
Нека ти задам един въпрос. Ако при тебе дойде една жена облечена като проститутка, с цигара в ръка и очевидно дрогирана и иска да дискутира доктрината за святостта на Бога, ти ще имаш ли основания да смяташ, че тази жена е в позицията да дискутира такава тема? Сиреч поведението й не я ли дискредитира и дисквалифицира от това да говори на такива теми въобще? Ето защо когато адвентисти се явяват като вълци в овчи кожи и се правят на трети страни, то е нормално да се адресира лицемерието ПЪРВО преди въобще да може да се говори каквото и да било по каквато и да била тема.
Ако ти беше казал - аз съм адвентист и имам тези и тези аргументи по темата, ние нямаше да се налага да адресираме лицемерието, защото нямаше да има лицемерие. И щяхме да минем директно към темата и аргументацията.
Обаче както и Тихомир е отбелязал
ти не предлагаш никаква аргументация по темата, а само се опитваш да придадеш тежест на учението на адвентистите УЖ като страничен наблюдател от трета страна. А това е крайно гнусно и лицемерно и не очаквай да не бъде адресирано.
Забелязвам следните 2 тактики, ако човекът е външен и зададе въпрос : Препращате го към сайтовете против адвентисти. Ако човекът е доста добре запознат с тематиката и защитава адвентизма, го обвинявате, че е заинтересувана страна следователно няма право да дава странична оценка.
Адвентизма не може да се разглежда като носител на независими едно от друго учения. Едното е вързано с всички останали и в крайна сметка води до въвличане на хората в адвентистката секта. Ето защо когато уж се повдига някой доктринален въпрос от адвентист, крайната цел не е самия въпрос, а привличането към адвентистката религия, защото адвентистите вярват, че всички трябва да станат адвентисти. Тази тактика ние я знаем, затова
да се даде ЦЯЛОСТНА информация на адвентизма е адекватен отговор на адвентистките подмолни начини на действие.
Според мен въпросът трябва да престане да бъде разглеждан в асоциация със някоя църква.
От принципна гледна точка съм съгласен с това, но това е само при условие че у
частниците нямат скритата цел да теглят конците именно към лоното на "някоя църква" а вие адвентистите правите точно това. И то неизбежно го правите, защото това е част от фундаменталните ви вярвания и индоктринация.
Състоянието на мъртвите е доктрина, която адвентистите наследяват от Методизма, както и от още дузина реформирани църкви.
Защо не дадеш референции към сайтовете на "Методизма" и на някои от "дузината реформирани църкви" тогава, а даваш към адвентистките сайтове? Аз не съм забелязал методистите да споделят подобна доктрина.
Вярвам също че по тази тема сайта, който е цитиран по-горе представя Библейската истина по този въпрос, това е което е съществено и важно. Ако отново отклониш темата и не отговаряш по нея, не виждам причина повече да ти отговарям...
Вярваш защото си индоктриниран от същата секта, която стои зад сайта.
Ти самия също не пишеш нищо, конкретно по темата като аргументи от Писанието, а пишеш в защита на адвентизма и какви филми си бил гледал. Затова и ние коментираме именно адвентизма. Ако дадеш аргументи ще дискутираме по аргументите.
Между другото обидите ти за "лукавщината" ми са неуместни, защото наистина не знаеш ситуацията нито имам намерение потвръждавам или отричам подозренията ти...
Това не са обиди а
констатации. При това знам повече за ситуацията отколкото предполагаш и затова ти пиша точно според ситуацията. Така, че не става въпрос за подозрения а за информация от първа ръка.
Искам да ви цитирам стихотворението на един мой приятел: Станимир Тахов
Надявам се да се яви като градивна критика за вас, както и за мен. Защото вместо любов тук усещам злоба и лицемерие, осъждение, а мен ме интересува истината...
Форумните християни,
сме големи философи --
и патурите насрани
и акълите със кофи!
То не беха въртележки,
от интелигентни теми,
то не беха забележки,
към залюхани серсеми!
Думата на пет я цепим,
да ни "легне" на езика,
"лошите" хапливо трепим
и "помазан" ний ритника!
Секретари сме на Бога,
по доктрини и закони,
ама светски ни е влога
и целуваме ик(амв)они!
Ама гладния не храним,
от бедняка се гнусим,
но на думи се бабаним
и азбуката мърсим!
Форумните философи,
сме "големи" християни --
от патури пълним кофи,
от акъли -- все насрани!
05. 01. 2009 г.
Прага
Можеш ли само да ми обясниш как "топлото сърце" успя да хареса подобни
вулгаризми, така характерни за въпросния "ураган"?