• Welcome to Братско общение в тревожни времена.

Визитна картичка: banan

Започната от banan, Октомври 21, 2008, 00:10:40 AM

« назад - напред »

0 Потребители и 3 гости преглеждат тази тема.

banan

Здравейте,

Ще се подвизавам в тези форуми под псевдонима Банан.
Аз съм студент на 23 години, учещ Културология в Софийския университет.
Живо се интересувам от библейските текстове, бог и религията като цяло, откакто се помня.

Регистрирах се тук с надеждата да намеря събеседници за анализ и дискусии, надявам се да не е напразна и да има място за такъв като мен сред вас!

Tihomir

Здравей,

Добре дошъл във форума. Благодарим, че си отделил време да се представиш.

В този форум ние също се интересуваме живо от библейските текстове, но и се интересуваме живо от самата личност на Исус Христос, възкръсналия, тъй като ако Той не е възкръснал напразно сме се събрали.

Самият ти интерес върху библейските текстове е добър, но ако твоята същност никога е била променена в това да ненавиждаш греха, който си обичал, и да вярваш в благовестието (описано в Писанията), тогава ще бъдеш просто един зрител на всичко, което става и в края душата ти ще бъде погубена, както на тези, които дори не се интересуват от библейските текстове.

Отново добре дошъл във форума.
И отговори Исус и рече им: Не за това ли се заблуждавате, понеже не познавате писанията нито силата Божия?

ученик

Цитат на: banan - Октомври 21, 2008, 00:10:40 AM
Здравейте,

защо си избрал такъв псевдоним за себе си?

banan

Цитат на: ученик - Октомври 21, 2008, 12:50:19 PM
Здравейте,

Защо не?

IvanQS

Здравей, кажи нещо повече за "бананите".
Добре дошъл!
Псалми 91:14
Понеже той е положил в Мене любовта си, казва Господ, Затова ще го избавя; Ще го поставя в безопасност, защото е познал името Ми.

ученик

Цитат на: ученик - Октомври 21, 2008, 12:50:19 PM
Здравейте,

това не е отговор, а е бягство от отговор.

banan

Бананът е плод, който расте по дърветата, за разлика от парите.