renimir,
Четейки това, което пишеш виждам, че е доста объркано. Виждам, че намесваш разни пророчества уж за мен, обаче гледайки как са неправилно навързани разни пасажи, които казваш, че са от Бога, се съмнявам, че това е и автентично пророчество.
.Той ме е докоснал с Любовта Си братко.Отец изработва спасението ми всеки ден,т.е. изобразява Христос вьтре в мене ден и нощ.
В Словото чета, че Христос жегваше хората с изобличение. Една от целите на Святия Дух беше да изобличи светът за грях, правда и съдба. Целта на това изобличение е спасително покаяние.
В Словото
никъде Бог не тръгна с думите "обичам ви", но "покайте се". Никъде нямаме проповядване на езичниците с "бог е любов и той ви обича". Каква е тази "любов и докосвания"? Откъде го научихте това? От Словото? Че кой каза, че бил "докоснат от любов"?
Също аз чета, че
хората трябва да изработват спасението си със страх и трепет, а не Христос:
...изработвайте спасението си със страх и трепет;Това показва, че не разбираш това, което Бог е направил и какво е делото му и каква роля играе делото на Христос в плът. Това е фундаментален въпрос, който виждам, че днес не се разбира от повечето вярващи.
Помисли внимателно защо пише "спасението е от Господа" и защо тук пише "израбовайте спасението си със страх и трепет". Ако това е объркващо за теб, питай мъжа си. Търсете двамата в Словото.
Относно "изобразяването на Христос", аз чета:
Галатяни 4:19. Дечица мои, за които съм пак в родилни болки докле се изобрази Христос във вас...Това са думи на Павел. Той бил в родилни болки, докато се изобрази Христос у галатяните. Защо е трябвало Павел да се мъчи? Каква отговорност има той? Каква отговорност имат галатяните? Каква е връзката с това, което пишеш и с това, което съм писал?
Божието Царство за нас е Христос в нас и ние в Него,и Той чрез нас,не знаете ли че ние сме се сьразпьнали заедно с Него и сме приготвени да участваме в смьрта Му.
Нахвърляш и събираш цитати, които нямат нищо общо помежду си и даже не са правилни.
Божието Царство не е Христос в нас. Божието Царство е нещо истинско, а не поетична мисъл. Христос в нас и ние в Него е
единство. Божието Царство е царуване над кого? Над светиите, които са призовани да Царуват заедно с Него? Какво е Божието Царство?
А изразът "...и Той чрез нас" не говори нищо. Аз не съм чувал в Словото да се говори за "той чрез нас", но пише, че "всичко е от Него, ЧРЕЗ НЕГО и за Него"...
А аз
не зная, че сме се съразпънали с Него и сме приготвени да участваме в смъртта му.
Знаеш ли какво говориш? Знаеш ли какво означава "приготвени да участваме в смъртта му"? Какъв е този израз?
Не знаеш ли, че участването в смъртта Му е водното кръщение?
Римляни 6:3. Или не знаете, че ние всички, които се кръстихме да участвуваме в Исуса Христа, кръстихме се да участвуваме в смъртта Му? И щом е така, тогава какво означава "приготвени да участваме във водното кръщение"? Що за
объркан израз е това?
Иначе питаш:
.За какви подарьци говориш,та ние дори не сме свои си,ние сме с цена купени с цената на Христовата Крьв,умити и приготвени за Него като невяста чиста без петно без брьчка и без недостатьк облечена в бял и чист висон.
Главната причина, поради която го казах са същите тези твои думи:
.За това всеки който иска да види спасение и да наследи вечен живот трябва да тьрси онова освещение без което никой няма да види лицето Му.
В тях виждам точно това — (ЦЕЛТА) "иска да види спасение и да наследи вечен живот". И за да се изпълни тази цел, ТРЯБВА ДА ТЪРСИ онова освещение. Това пише на български език, доколкото го разбирам. От това се вижда какъв е приоритетът в мисленето ти.
Това, на което е научен човек, това говори и с това разбиране пише и така живее. Затова обърнах внимание на това какво Христос говори, на какво набляга и каква е целта.
Интересно е, че толкова много се жегвате, когато ви се каже, че целта не е вечен живот. Още по-интересно е, че пасажите, които цитирате говорят за това да бъде Невястата чиста, свята, и приготвена за Месията. Въпреки това, вие ги цитирате като "доказателство", че целта е вечен живот:
Ти Тihomir казваш "целта да не е да получим вечен живот" а Исус казва Откровение:22:14 Блажени ,които излерат дрехите си ,за да имат право да ядат от дьрвото на живота,и да влязат през портите в града.
Виждам, че Исус на първо място говори за изпиране на дрехите, т.е. чистота. Първото е приготвяне за самия Господар. Слугата се готви господарят да го завари на щрек и бдящ. Слугата не прави това, защото като се върне господарят ще му плати повече. Господарят има власт да плати и да не плати, защото е Господар. Ако слугите ще си правят сделки с него, господарят ще ги улови в лукавствата им.
Бих казал, че доста от изреченията са объркани защото и не отговарят на това, което съм писал:
Ти пишеш :Не може някой да познава вечния живот и спасението без да разбере целия замисъл за Божието Царство и Кой е Този Цар на славата:Tука Исус казва ,че не ние избрахме Него ,а че Той избра нас,защото Бог действа ло Своята воля без да се сьобразява с никой.
Вижда се, че съм писал нещо, но отговорът е "не ние избрахме Него, а че Той избра нас". Първо този отговор няма нищо общо с това, което съм писал. Второто е, че това е изречение, което Исус каза на 12-те, а не на всички. Трето, Бог наистина ли не се интересува от желанието на никого?
Защо тогава Езекия се помоли и Бог му даде още 15 години? Защо Мойсей се помоли и Бог не изтреби Израел? Защо жената, чиято дъщеря беше болна от бяс, която Господ нарече "псе", успя да измоли изцеление за дъщеря си?
Ето и пророчеството:
ти Тihomir чуй Словото което Бог има за тебе Всяко разтение,което Моят Небесен Отец не е насадил,ще се изкорени,то сьветвам те да купиш от Мене злато ,пречистено с огьн,за да се обогатиш,и бели дрехи ,за да се облечеш ,и благ мехлем ,за да намажеш очите си,за да виждаш
Виждам, че цитираш от Откровение 3, където пише за Лаодикийската църква, която беше казала, че няма нужда от Бога и затова трябваше Христос да хлопа на вратата й.
Там Христос ясно каза какъв е проблемът на тази църква и я изобличи ясно за делата, от които трябва да се поправи. Това е начинът на Христос — говори ясно и конкретно.
Аз те питам — ТИ
защо ми предлагаш да си купя злато.... и бели дрехи... и благ мехлем? Можеш ли както Христос да посочиш ясно греховете, които съм направил за това? Можеш ли да ми покажеш за какво точно трябва ревностно да се покая?
За това, че ти цитирах какво говори Христос? За това, че ти поправих грешните цитати? За това, че казах, че Христос говореше повече за Божието царство, отколкото за "лично спасение" и "вечен живот"?
Казах ли някъде нямам нужда от Христос? Казах ли някъде, че съм богат и нямам нужда от нищо?
Христос говореше всичко ясно и конкретно. Той пращаше пророците си, за да говорят ясно и точно на тези, които са се отклонили, за да се покаят.
Това, което виждам е, че ги няма основите на вярата в нашето поколение. Не се разбира разликата между спасение и покаяние (смята се, че са едно и също). Не се разбира разликата между спасение от Господаря и изработване на спасението със страх и трепет. Не се разбира разликата между Писанията и "стария завет". Не се разбира целта на това, което Бог е създал и за какво и кого е създал.
Когато се цитират Божиите думи има проблем. Когато не се цитират, няма проблем. Когато се посочват кривите неща има проблем. Когато се толерират греховете, няма проблем.
Защо всичко е наопаки?
Мнозина казват, че живеят за Бога, за Славата Му, че били създадени за Него, че били водени от Него, обаче накрая пак търсят своето си — вечния си живот и спасението си. Ще дойдат тежки времена, когато търсенето на своето спасение ще доведе до това такива хора да застанат в един лагер с антихриста, защото той ще им предложи мир и безопасност.