Не е нужно Откр. 1:1 да използва думата "единствено" за да се разбора ясно от написаното че на Йоан се показват бъдещи събития. Да не говорим, че контекста на написаното е ясен, че това се случва след като Исус е пролял кръвта си на кръста и вече има братя, които са били клеветени допреди да е бил свален сатана.
Rev 12:7 И стана война на небесата: излязоха Михаил и неговите ангели да воюват против змея; и змеят воюва заедно със своите ангели;
Rev 12:8 обаче, те не надвиха, нито се намери вече място за тях на небето.
Rev 12:9 И свален биде големият змей, оная старовременна змия която се нарича дявол и сатана, който мами цялата вселена; свален биде на земята, свалени бидоха и ангелите му заедно с него.
Rev 12:10 И чух силен глас на небесата, който казваше: Сега дойде спасението, силата и царството на нашия Бог и властта на Неговия Христос; защото се свали клеветникът на нашите братя, който ги клевети денем и нощем пред нашия Бог.
Rev 12:11 А те го победиха чрез кръвта на Агнето и чрез словото на своето свидетелствуване; защото не обичаха живота си до толкоз, щото да бъдат от смърт.
Когато апостол Павел пише посланието към Ефесяните (6 гл.), сатана и неговите ангели се намират в небесни места. А след Откр. 12:9 за тях повече не се намира място на небето, а те са свалени окончателно на земята.
Също така се вижда, че докато е имал достъп до небето сатана е клеветил братята, които са изкупени с кръвта на Агнето. Това показва много ясно, че текста не описва първоначалното грехопадение на дявола и ангелите му.